دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۲
۰ نفر

سال گذشته تولید «کلاه قرمزی 92» به‌علت مشکلات مالی با وقفه و حواشی بسیار روبه‌رو شد.

کلاه قرمزی

هربار خبر از متوقف شدن فیلمبرداری این سریال محبوب به گوش می‌رسید که البته همواره مدیرگروه کودک و خردسال شبکه 2سیما اعلام می‌کرد که این مشکلات به‌زودی مرتفع می‌شود. مشکلات مالی این سریال درست زمانی که تلویزیون خود با کمبود بودجه مالی مواجه بود حل شد و کلاه قرمزی و آقای مجری عید امسال مهمان شبکه 2سیما شد. آنطور که مدیرگروه کودک و خردسال شبکه 2اعلام کرده‌است تولید کلاه‌قرمزی 93برای جلوگیری از اضطراب در اسفند‌ماه و درگیری ایرج طهماسب در یک فیلم سینمایی، در پاییز 92 تولید می‌شود.

علی زارعان به مهر گفت: در حال مذاکره با تهیه‌کننده و عوامل مجموعه برای تولید پروژه ویژه نوروز 93هستیم تا شیوه تولید و مسائل پیرامونی آن مشخص شود. سال آینده پروژه‌ای بزرگ‌تر از حد معمول خواهیم داشت و در همین زمینه مذاکرات ادامه دارد. وی افزود: گرچه هنوز به نتیجه جدی نرسیده‌ایم که بتوانیم آن را قطعی اعلام کنیم اما مجوز ساخت صادر و کارهای مقدماتی انجام شده است اما به راحتی نمی‌توانیم اعلام نتیجه کنیم. زارعان در توضیح پروژه‌ای بزرگ‌تر از حد معمول تصریح کرد: امسال تعداد کاراکترها افزایش پیدا خواهد کرد و نوع برنامه‌ها نیز متفاوت خواهد بود چراکه پس از 3سال ممتد و متوالی که کلاه قرمزی توانسته رضایتمندی مخاطبان را جلب کند، به همین میزان توقع آنها نیز بالا رفته و ما باید کاری ظریف‌تر و دقیق‌تر انجام دهیم.

کلاه قرمزی به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی با پخش در نوروز و مناسبت‌های گوناگون سال‌های 90، 91و 92تاکنون توانسته به یکی از پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی تبدیل شود و رقیب جدی آثار نمایشی باشد.

کد خبر 225059

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز