آیت‌الله موسوی بجنوردی در ارزیابی رویکرد اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در طول ۸ سال گذشته، عنوان کرد: شهرداری تهران در این مدت در زمینه مسائل فرهنگی بسیار موفق بوده و در همین راستا مراکز فرهنگی متعددی را در شهر تهران ایجاد کرده است.

وی با اشاره به مساعدت شهرداری تهران به فرهنگستان‌ها، گفت: شهرداری تهران در این مدت به فرهنگستان‌ها کمک بسیاری کرده است به‌نحوی که چه در زمینه ایجاد فرهنگستان‌ها و چه برای احیای فرهنگستان‌هایی که در شرف از بین رفتن بودند، اقدام کرد.
آیت‌الله موسوی بجنوردی یادآور شد: شهرداری تهران در این مدت تنها در مسائل عمرانی اقدام نکرد بلکه در مسائل فرهنگی نیز ید طولایی داشت و موفق بود.

وی در ادامه به بازسازی محله جماران از سوی شهرداری تهران و ساخت پروژه خورشیدسرای جماران در این منطقه اشاره کرد و گفت: مسئله‌ای که شهرداری تهران در محله جماران آغاز کرد یک مسئله حیاتی بود، چراکه جماران نه‌تنها در تاریخ ایران بلکه در تاریخ نیز باقی می‌ماند؛ چراکه نهضت امام‌خمینی(ره) از اینجا شکل گرفت و در زمان جنگ نقش بی‌بدیلی داشت؛ از دیگر سو مردم محله جماران نیز در این مدت همکاری بسیاری داشته‌اند.

آیت‌الله موسوی بجنوردی عنوان کرد: طرحی که شهرداری تهران در محله جماران بر عهده گرفت امری لازم بود و به پروژه‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد.وی در پایان گفت: شهرداری برای اجرای این طرح واقعا کار بسیار خوبی انجام داد و امیدواریم این طرح به‌زودی به اتمام برسد.

کد خبر 226452
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز