مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

گروه شهری: شوراها می‌توانند نقش هماهنگ‌کننده و سیاست‌گذاری را در کنار هم با اجرای مصوبات کارشناسی شده داشته باشند و باعث تسریع ورود اسلامیت به زندگی شهری و خانوادگی مردم شوند.

حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی

حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی با اشاره به اولویت‌های پیش روی شورای چهارم اسلامی شهرتهران با تأکید بر نقش تعیین‌کننده فرهنگ در همه امور گفت: لزوم گسترش دین در زندگی مردم، با فرهنگسازی‌ آن از طریق دولت و مردمی است که نقش شوراها بر پایه انتخاب و اعتماد آنها، نمود بیشتری پیدا می‌کند، لذا توجه ویژه به دین در مسائل فرهنگی و زندگی شهروندان مهم‌ترین دغدغه و اولویت بنده خواهد بود. عضو شورای چهارم شهر تهران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های شورای شهر و در راستای آن مدیریت شهری، باید توجه به موضوعات فرهنگی و دینی بیش از گذشته باشد بر تلاش شهرداری ضمن توجه به عمران شهر، در راستای ارتقای معنویت، اخلاق، آموزه‌های دینی و در یک کلام تحقق حیات طیبه در پایتخت تأکید دارد.

ناصحی اظهار داشت: نگاه‌های سیاسی را باید از شورای شهر خارج و نگاه تخصصی، فنی و فرهنگی را جایگزین کنیم و اجازه ندهیم چالش‌ها و تقابل‌های سیاسی بحث داغ شورا شود. اکنون باید توجه داشت که دیگر رقابت انتخاباتی به اتمام رسیده است و مهم‌ترین مسئله، حضور گسترده و حماسی مردم بوده و آنها برای اداره شهر افرادی را انتخاب کرده‌اند و همه ما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در برابر مردم مسئول هستیم و باید در راه آبادانی شهر تهران گام برداشته و از تقسیم‌بندی‌های سیاسی و جناحی فاصله بگیریم. عضو شورای چهارم شهر تهران در پایان با بیان اینکه امیدوارم همه 31نفر پس از 4سال کارنامه موفقی را ارائه دهند اظهار کرد: همه بتوانیم با وحدت نظر، همدلی و صداقت برنامه مشترکی برای اداره شهر تهران ارائه کنیم و در راه آبادانی کلانشهر تهران گام برداریم.

کد خبر 226909
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز