همشهری آنلاین: پس از برگزاری چندین اردو در تهران و دیگر استان‌ها اسامی نفرات اعزامی به رقابت‌های "سیزم" نهایی شد.

تیم ملی جهت‌یابی

رئیس هیات جهت‌یابی نیروهای مسلح و مسئول انجمن این رشته گفت: ورزشکاران جهت‌یابی بیش از سه ماه است که به شکل مستمر در اردوهای آمادگی حضور دارند و اکنون 7 نفر از بهترین‌های ایران و تیم ملی در راه سفر به سوئد و حضور در رقابت‌های جهانی "سیزم" هستند.

"قدرت الله عظیمیان" در آخرین مرحله رکوردگیری و مرحله نهایی اردو در تهران ضمن بیان این مطلب، افزود: تلاش بی‌وقفه و عنایت ویژه سردار "باران چشمه"، رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح و همکاران ایشان در حمایت از تیم اعزامی کشورمان به رقابت‌های جهانی "سیزم" قابل تحسین است و امیدوارم این برنامه‌ها و زحمات مربیان و ورزشکاران باعث شود تا در سوئد به نتایج خوبی برسیم.

در این رکوردگیری که با حضور سردار "مهرعلی باران چشمه" در پارک چیتگر تهران برگزار شد، عظیمیان گفت: تیم جهت‌یابی نیروهای مسلح در اردوهای مختلف در گلستان، گیلان، مازندران و تهران حضور یافته و اکنون با شرایطی مناسب آماده سفر به سوئد است.

وی افزود: جهت‌یابی ایران در آسیا حرف اول را می‌زند و در عرصه جهان نیز باید در پرتو قدرت‌نمایی ورزشکاران اعزامی بتوانیم در جمع مدعیان بایستیم.

وی اسامی نفرات اعزامی به چهل و ششمین دوره رقابت‌های جهت‌یابی "سیزم" که از تاریخ 6 تا 9 شهریورماه در شهر "گوته بورگ" سوئد برگزار می‌شود را به این شرح اعلام کرد:

حسین صادق‌زاده - میثم دهقان‌زاده - مازیار حیدری - مسلم اصلانی - اسماعیل تزرو - بهنام ندری - حسن پورابراهیم

این تیم را قدرت‌الله عظیمیان، نادر ضربعلی‌زاده و محمود منفرد به ترتیب به عنوان مدیر، سرمربی و مربی همراهی می‌کنند.

کد خبر 227825
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز