دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیر سومین جشنواره عکس حوزه با اشاره به آغاز ثبت‌نام و دریافت عکس‌ها از ابتدای آبان ماه گفت: روحانیت و علم، روحانیت و تبلیغ، روحانیت و انقلاب، روحانیت و راهبری سیاسی و اجتماعی از عناوین این جشنواره است.

پوستر عکاسی

به گزارش فارس، ابراهیم سلیمانی دبیر سومین جشنواره عکس حوزه با بیان اینکه جشنواره عکس حوزه نخستین جشنواره ملی است که در موضوع روحانیت و حوزه‌های علوم دینی به صورت دو سالانه برگزار می‌شود، ابراز داشت: مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نظر به رسالت خویش، برای ثبت و ارائه تاریخ مصور روحانیت متعهد، سومین دوسالانه «عکس حوزه» را با همت هنرمندان عکاس ایران اسلامی برگزار می‌کند.

وی درباره برخی از اهداف برگزاری جشنواره عکس حوزه، افزود: تشویق جامعه هنری کشور و ترغیب هنرمندان عکاس فعال برای پرداختن به موضوع های مرتبط با حوزه و روحانیت و استفاده از ظرفیت گسترده هنر عکاسی برای ثبت و انتقال نقش روحانیت در موضوع دوسالانه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

سلیمانی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می‌شود، گفت: روحانیت و علم، روحانیت و تبلیغ، روحانیت و انقلاب، روحانیت و راهبری سیاسی و اجتماعی، روحانیت و دفاع مقدس، روحانیت و فرهنگ و هنر از عناوین این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه آغاز ثبت‌نام و دریافت عکس‌ها از ابتدای آبان ماه جاری خواهد بود، ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام و دریافت عکس ها تا 30 آبان ماه و داوری آثار نیز تا 10 دی ماه جاری انجام می‌شود که شرکت برای تمامی عکاسان اعم از حرفه‌ای و آماتور آزاد است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی Photohawza.eshragh.info مراجعه کنند و یا با شماره 025371160 داخلی 5153 تماس بگیرند.

کد خبر 230354
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز