مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت نیسان ظاهرا خود را در رقابت تنگاتنگ ساعت هوشمند شرکت‌های اپل و سامسونگ گنجانده و قصد ساخت ساعت هوشمندی را ویژه خودروهای Nismo این شرکت دارد.

ساعت هوشمند

براساس گزارش گیزمگ،‌ این ساعت برخلاف دیگر ساعت‌های هوشمند که تنها با اسمارت‌فون کاربر منطبق می‌شوند،‌به خودروهای مسابقه Nismo نیسان وصل شده و اطلاعات کیفیت رانندگی کاربر را در زمان حقیقی نمایش می‌دهد.

طرح این ساعت در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به نمایش گذاشته شده و به گفته نیسان این ساعت اولین سری ساعت‌های هوشمند ویژه رانندگان خواهد بود. ساعت هوشمند Nismo دارای باطری لیتیومی است که تا هفت روز دوام دارد و می‌توان آن را از طریق کابل USB شارژ کرد.

این ساعت از طریق اپلیکیشن اسمارت‌فون و بلوتوث کم انرژی به خودرو وصل می‌شود و اطلاعات مربوط به رانندگی فرد را به نمایش می‌گذارد. ساعت Nismo می‌تواند میانگین سرعت خودرو، میزان مصرف سوخت و دیگر اطلاعات حین رانندگی را کنترل کرده و آنها را به صورت آنلاین با دوستان کاربر به اشتراک بگذارد.

ساعت هوشمند

درصورتی که ساعت متوجه نقص یا نیازی در خودرو شود،‌ پیام هشداری روی صفحه آن نمایش داده خواهد شد. همچنین اگر کاربر در فیس‌بوک،‌توئیتر، ایمیل و یا اینستاگرام پیامی داشته باشد و یا پیامکی برای وی ارسال شود،‌این ساعت کاربر را از وجود پیام‌ها آگاه خواهد کرد.

ساعت هوشمند

Nismo همچنین از قابلیت کنترل ضربان قلب،‌مقایسه آن با فشار خون و فراهم آوردن اطلاعات بیومتریک مشابه با آنچه برای کنترل رانندگان خودروهای مسابقه مورد نیاز است برخوردار خواهد بود. ساعت Nismo در عین حال براساس اطلاعاتی که دریافت می‌کند، پیام‌های راهنمایی را در رابطه با وضعیت جاده و یا سرعت بالای خودرو به راننده نمایش می‌دهد.

طراحی این ساعت به شکلی است که به حرف O در واچه Nismo شباهت داشته باشد تا حساسیت‌های بالا و پیشرفته عملکرد را یادآور شود.

کد خبر 230728
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز