همشهری آنلاین: شرایط ثبت نام و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون‌های کارشناسی حرفه‌ای و مهندسی فناوری دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد.

به گزارش مهر، جزئیات مرحله ثبت نام و مصاحبه پذیرفته‌ شدگان نهایی کد رشته محل‌های متمرکز همچنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل‌های نیمه‌متمرکز ‌در ‌پذیرش دوره ‌مهندسی ‌فناوری ‌و ‌دوره‌ کارشناسی‌ حرفه‌ای ‌(ناپیوسته) نظام‌ آموزش‌ مهارتی ‌مهر‌ماه سال ‌‌1392‌ دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعلام شد.

بر اساس ضوابط مربوط به گزینش متمرکز هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف ‌در ‌پذیرش دوره ‌مهندسی ‌فناوری ‌و ‌دوره‌ کارشناسی‌ حرفه‌ای ‌(ناپیوسته) نظام‌ آموزش‌ مهارتی ‌مهر‌ماه سال ‌‌1392 از بین داوطلبانی که حدنصاب نمره علمی لازم را احراز کرده‌اند، بر اساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کد رشته محل استخراج شده است.

تمام پذیرفته‌شدگان لازم است در یکی از روزهای شنبه 30 شهریور تا سه شنبه دوم مهر، به همراه مدارک و با توجه به کد رشته محل قبولی، به نشانی تعیین شده مراجعه کنند.

بر اساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‌متمرکز برای رشته‌هایی که نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند، لازم است برای شرکت در مراحل مذکور در یکی از روزهای شنبه 30 شهریور و سه شنبه دوم مهر، با در دست داشتن مدارک زیر به مرکز آموزشی ذیربط به نشانی تعیین شده در جدول شماره 4 دفترچه راهنمای ‌پذیرش دوره‌های ‌مذکور مراجعه کنند.

عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده برای انجام مراحل نهایی گزینش به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته ذیربط تلقی خواهد شد.

پس از اعلام نتیجه مراحل مصاحبه و یا آزمون عملی این دسته از داوطلبان، گزینش نهایی انجام و فهرست اسامی قبول‌شدگان نهایی متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت نام: تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت، تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت، 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری، اصل مدرک فوق دیپلم یا کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش و یـک بـرگ تصویر آن، گواهی اشتغال به کار با امضاء و مهر بالاترین مقـام مسـئول، آخـرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)، مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 (مقررات وظیفه عمومی) مندرج در صفحات 3و4 دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مشخص نماید (برای برادران).

کد خبر 231245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز