همشهری آنلاین: نماینده‌ی مردم بجنورد در مجلس از دادستان عمومی و انقلاب خواست تا در مورد اظهارات اخیر وزیر نیرو مبنی بر فساد ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی در راه‌آهن گرگان - بجنورد - مشهد ورود کند و دلایل وزیر را در این رابطه بررسی کند.

به گزارش ایسنا، موسی‌الرضا ثروتی اظهار کرد: من به عنوان یک نماینده از دادستان عمومی و انقلاب تقاضا دارم که برای خاتمه دادن به هجمه‌هایی که در اثر آن نظام، وزرا و دولت قبل آسیب دیده‌اند، به عنوان مدعی‌العموم در راستای انجام وظایفشان ادعای اخیر آقای چیت‌چیان در مورد این که با لغو مصوبه راه‌آهن گرگان - بجنورد - مشهد جلوی فساد 12 هزار و 600 میلیارد تومانی را گرفته، بررسی کند.

وی افزود:‌ دادستان ضمن بررسی اسناد و ادله‌ی آقای وزیر اگر دلایل ایشان را قانع‌کننده دیدند، اختلاس کنندگان را محاکمه کنند و در غیر این صورت آقای چیت‌چیان را مورد بازخواست قراردهند و نتیجه را به افکار عمومی اعلام کنند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که هنوز قیمت‌گذاری بورس در مورد این پروژه انجام نشده بود، اظهارات وزیر نیرو را پیش‌داوری دانست و گفت: این سخنان در واقع توهین به نظام، دولت و شعور مردم است و ایشان باید دلایل خود را برای این بحث ارائه کنند.

ثروتی یادآور شد‌: آقای چیت‌چیان معاون و قائم مقام آقای نامجو بودند و خودشان مصوبات سفرهای استانی را امضاء‌ می‌کردند اما حالا وزیر قبلی نیرو، راه و اقتصاد را متهم به فساد 12 هزار و 600 میلیارد تومانی می‌کنند.

وی با اشار ه به تجربه‌ی کاری چیت‌چیان گفت:‌ آقای چیت‌چیان با تجربه‌ای که دارد نباید اسیر دست مدیرانی شود که او را به این سمت سوق می‌دهند.

کد خبر 231390

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز