همشهری آنلاین: مجتبی محرمی مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران به زودی به عنوان آنالیزور این تیم کارش را شروع می‌کند.

تمرین پرسپولیس

به گزارش ایرنا، محرمی که به تازگی از بستر بیماری رهایی یافته است با موافقت کادر فنی تیم پرسپولیس به زودی به عنوان آنالیزور، کارش را با این تیم شروع می‌کند. برهمین اساس وی صبح و بعدازظهر امروز (یکشنبه) در تمرینات این تیم شرکت کرد.

  • تمرین تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز آغاز شد و بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را با دویدن نرم، گرم کردند. سپس حرکات کششی در دستور کار قرار گرفت و در ادامه دو به دو پاسکاری های کوتاه و بلند را تمرین کردند. کنترل مناسب توپ در حین حرکت از دیگر برنامه های شاگردان علی دایی بود و در دستور کار آنان قرار داشت. بازیکنان در ادامه قدری فوتبال تحت فشار بازی کردند و پس از ۷۰ دقیقه تمرین، بدون سرد کردن به رختکن رفتند. این در حالی بود که دروازه بانان ۲۰ دقیقه بیشتر و زیرنظر مربی دروازه بانان کار کردند. دایی بعدازظهر امروز نیز با لباس شخصی تمرینات را نظاره گر بود. او بعد از یک ساعت از شروع تمرین به کتابخانه ملی رفت تا در مراسم حمایتی که سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) آن را ترتیب داده است، شرکت کند.
  • امیر عابدزاده که قصد داشت زودتر از سایرین محل تمرین را ترک کند، با اجازه کادر فنی به صورت اختصاصی تمرین کرد و بعد از یک ساعت رفت.
  • دو بازیکن برای ارزیابی در تمرین امروز سرخ های پایتخت شرکت داشتند که محمدرضا نامجو یکی از آنان بود که ۸ سابقه بازی در تیم های یونانی دارد. گفته می شود او به جز پست دروازه بانی در سایر پست ها می تواند بازی کند.
  • طبق برنامه، بازیکنان تیم پرسپولیس فردا و پس فردا در نوبت صبح تمرین خواهند داشت و تمرینات آخر هفته این تیم که بعد از ظهر برگزار می شود، پشت درهای بسته انجام خواهد شد.
  • سیدمهدی صالحی و قاسم دهنوی در تمرین امروز مصدوم شدند اما مصدومیتشان جدی نبود و خیلی زود به تمرین بازگشتند.
کد خبر 234876
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز