همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش درباره محرم‌سازی مدارس گفت: این طرح برای آزادی عمل بیشتر دختران دانش‌آموز است.

به گزارش فارس، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره محرم‌سازی مدارس اظهار داشت: محرم‌سازی طی یک سال و دو سال صورت نمی‌گیرد و این طرح به منظور آن است که دختران دانش‌آموز، آزادی عملی بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به توضیحاتی در مورد بحث محرم‌سازی مدارس دخترانه گفت: در واقع ما می‌خواهیم زمینه‌ای فراهم شود که دختران دانش‌آموز راحت‌تر در مدارس درس بخوانند و همان‌طور که اشاره کردم این موضوع زمان‌بر است و بودجه می‌طلبد.

فانی با اشاره به رایزنی با مسئولان ساخت‌وساز مدارس برای احداث مدارس در مسیر «محرم‌سازی»، گفت: در مدارس موجود اگر امکانی وجود داشته باشد، با تغییراتی می‌توان ساخت را در مسیر «محرم‌سازی» برد تا دانش‌آموزان دختر راحت‌تر در محیط آموزش درس بخوانند و فعالیت کنند ولی همانطور که گفتم این نیاز به زمان و هزینه‌ زیادی دارد.

وزیر آموزش و پرورش در مورد اقدامات صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش در چند ماه اخیر گفت: چهار کمیته از سوی این وزارتخانه برای بررسی مشکلات موجود تشکیل شده و امیدواریم بتوانیم با کمک این چهار کمیته، مشکلات را شناسایی و اقدامات لازم را برای حل مشکلات و بهبود هر چه بیشتر امور انجام دهیم.

کد خبر 237901
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز