یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶
۰ نفر

گروه حوادث: شستن روی نیمکت پارک باعث درگیری میان ۲جوان شد که این درگیری با قتل یکی از آنها پایان یافت.

ساعت 21 ششم آبان‌ماه مأموران کلانتری132 نبرد در جریان یک درگیری در پارک اقاقیا قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. تحقیقات اولیه حکایت از این داشت که جوان 25ساله‌ای به نام رامین با ضربات چاقو به قتل رسیده و عامل جنایت بعد از قتل پا به فرار گذاشته بود. کارآگاهان در نخستین اقدام به تحقیق از دوستان مقتول که شاهد جنایت بودند، پرداختند.

یکی از آنها در توضیح ماجرای درگیری مرگبار گفت: به‌همراه رامین(مقتول) و 2نفر از دوستان دیگرمان روی نیمکت داخل پارک نشسته بودیم و مشغول صحبت بودیم که یکی از بچه‌های محل به نام سعید به سمت ما آمد و روی همان نیمکتی که ما نشسته بودیم، ‌نشست. وی ادامه داد: به‌خاطر کوچک‌بودن نیمکت رامین از سعید خواست تا محل دیگری را برای نشستن انتخاب کند اما او اصرار داشت که همانجا بنشیند.

همین موضوع باعث درگیری لفظی میان آنها شد تا اینکه یک دفعه رامین چاقویی از زیر لباسش بیرون آورد و به سمت سعید گرفت. سعید که ورزشکار بود و قدرت بدنی بالایی داشت توانست چاقو را از رامین بگیرد. وی بعد از گرفتن چاقو ضربه‌ای به رامین زد و بلافاصله پا به فرار گذاشت.بعد از انجام تحقیقات اولیه تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت با دستور بازپرس جنایی تهران وارد عمل شدند تا متهم فراری را دستگیر کنند.

مأموران در نخستین شاخه از تجسس‌های خود راهی محل زندگی عامل جنایت شدند و در تحقیق از خانواده وی دریافتند که متهم بعد از جنایت به خانه رفته و پس از تعویض لباس‌های خون‌آلودش متواری شده است.همزمان کارآگاهان به ردیابی‌های خود در این زمینه ادامه دادند تا اینکه سرانجام دوم آذر‌ماه متهم در اداره دهم آگاهی حاضر شد و خود را تسلیم کرد. وی در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و انگیزه خود را عصبانیت در درگیری دانست.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات از متهم و شاهدان صحنه جنایت (دوستان مقتول)، مشخص شد که بین مقتول و متهم هیچ‌گونه اختلاف قبلی وجود نداشته و عامل جنایت در یک لحظه دست به قتل زده است.سرهنگ حاجی‌زاده در ادامه گفت: قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادرشده و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبر 239988
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز