چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: اداره‌کل دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران از خبرنگارانی که به قصد پوشش برنامه سخنرانی وزیر امور خارجه به دانشگاه تهران آمده اما موفق به حضور در محل سالن سخنرانی نشده‌اند عذرخواهی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، عذرخواهی دانشگاه تهران از خبرنگاران زمانی بر روی پایگاه رسمی این دانشگاه قرار گرفت که خبرنگاران برخی رسانه‌ها به علت تراکم جمعیت داخل تالار محل سخنرانی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، از حضور در داخل تالار بازماندند.

دکتر ظریف عصر سه‌شنبه 12 آذر ماه در تالار علامه امینی دانشگاه تهران در جمع دانشجویان دانشگاه تهران حاضر شد و به تبیین سیاست خارجی و مذاکرات هسته‌ای کشورمان با 1+5 پرداخت.

گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران حاکیست این سخنرانی با استقبال بسیار دانشجویان دانشگاه تهران روبه‌رو شده و از ساعاتی قبل از این سخنرانی، سالن محل این نشست، سراسر جمعیت بوده است و دانشجویان در بین سخنرانی ظریف، وی را بارها تشویق کرده‌اند.

تراکم جمعیت تالار محل برگزاری مراسم از ساعاتی قبل از آغاز مراسم منجر به عدم موفق شدن جمعی از دانشجویان و همچنین اصحاب رسانه برای حضور در داخل تالار شده است.

از این رو، پایگاه رسمی دانشگاه تهران خطاب به دست‌اندرکاران رسانه‌های کشورمان که عصر سه‌شنبه با وجود ورود به دانشگاه تهران موفق به حضور در داخل تالار محل برگزاری مراسم نشده‌اند، منتشر کرده است: "احتراماً، از کلیه عزیزانی که جهت شرکت در مراسم سخنرانی وزیر امور خارجه در دانشگاه تهران جهت پوشش خبری مراجعه و به لحاظ استقبال گسترده دانشگاهیان موفق به حضور نگردیده‌اند، عذرخواهی نموده و پوزش می‌طلبیم."

کد خبر 241177
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز