همشهری آنلاین: جمشید مشایخی، هنرمند بزرگ تئاتر سینما و تلویزیون ایران به عنوان سفیر صلح و دوستی ایران از سوی باشگاه استقلال به اسپانیا سفر می‌کند.

مشایخی- فتح‌الله‌زاده

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در همین راستا با هماهنگی دکتر فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، استاد جمشید مشایخی برای دلجویی از لیونل مسی به اسپانیا می‌رود تا به عنوان سفیر فرهنگی ایران از سوی باشگاه استقلال این مهم را به انجام برساند.

استاد مشایخی در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه در خصوص سفرش به اسپانیا به عنوان سفیر فرهنگی ایران از سوی باشگاه استقلال اظهار داشت: اتفاقاتی که طی این چند روز صورت گرفت من را به شدت ناراحت کرد تا این که از سوی دکتر فتح‌الله‌زاده به بنده پیشنهاد شد تا به عنوان سفیر فرهنگی ایران به اسپانیا سفر کرده و پیغام مردم ایران را به گوش این بازیکن بزرگ برسانم که بنده هم با آغوش باز از این پیشنهاد استقبال کردم.

استاد مشایخی در ادامه اظهار داشت: اگر من به عنوان سفیر فرهنگی ایران به اسپانیا می‌روم پیغامم تنها حرف جمشید مشایخی نخواهد بود، بلکه حرف دل ملت ایران را به این بازیکن خواهم رساند.

این هنرمند ارزنده در ادامه افزود: آن عده‌ای که به مسی توهین کردند هرگز ایرانی نبودند، چرا که ایرانیان فرهنگ، ادب و تمدن بی‌نظیر را در دنیا دارند.

کد خبر 242823
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز