همشهری آنلاین: روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران با صدور جوابیه‌ای نسبت به اخبار منتشره از سوی بعضی پایگاه‌های خبری در خصوص تعلیق محمود احمدی‌نژاد در دانشگاه علم و صنعت ایران واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه رسمی دانشگاه علم و صنعت ایران، در جوابیه روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران آمده است: «متأسفانه در روزهای اخیر بعضی از پایگاه‌های خبری اقدام به انتشار مطالب کذبی با عنوان تعلیق دکتر احمدی‌نژاد در دانشگاه علم و صنعت ایران نموده‌اند. لذا به منظور تنویر افکار عمومی، روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران به اطلاع می‌رساند که از دبیرخانه ریاست و دبیرخانه مرکزی دانشگاه علم و صنعت (دانشگاه محل تدریس دکتر احمدی‌نژاد) در هفته‌های اخیر هیچ مکاتبه‌ای با ایشان صورت نگرفته و محتوای خبر از اساس کذب محض است و انتشار چنین اخباری در حد سناریوسازی‌ها و جوسازی‌های متداول این ایام ارزیابی می‌شود.»

به گزارش همشهری آنلاین، محمود احمدی‌نژاد  رئیس جمهور سابق کشورمان، عضو هیئت علمی گروه حمل و نقل دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران است.

دکتر احمدی‌نژاد هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه علم و صنعت ایران سپری کرده است. احمدی‌نژاد در سال 1365 موفق به اخذ مدرک کارشناسی و در سال 1367 موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد شده و در سال 1376 دکتر شده است.

احمدی‌نژاد پس از دو دوره ریاست جمهوری، با روی کار آمدن دولت حسن روحانی، با استقبال سعید جبل عاملی رئیس سابق دانشگاه علم و صنعت ایران به این دانشگاه بازگشت. اما در روزهای اخیر که روزهای آغاز به کار سرپرست جدید این دانشگاه است، در برخی سایت‌های خبری نقل شد که پس از عزل دکتر جبل عاملی رئیس سابق دانشگاه علم و صنعت، برخی تحرکات برای تعلیق تدریس محمود احمدی‌نژاد در این دانشگاه آغاز شده است.

که در پی این گمانه‌ها پایگاه رسمی دانشگاه علم و صنعت ایران، خبر تعلیق محمود احمدی‌نژاد را از اساس تکذیب کرد.

کد خبر 244435
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز