همشهری آنلاین: پایگاه‌های رسمی دانشگاه‌های شیراز، صنعتی شیراز، یاسوج، ملایر، شهید باهنر کرمان و ولیعصر رفسنجان (عج) از لغو امتحانات دانشجویان بخاطر شرایط جوی نامناسب خبر داده و بعضاً زمان جدید برگزاری امتحانات را اعلام کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، دانشگاه یاسوج به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا و مشکلات تردد در جاده‌های ارتباطی استان برگزاری امتحانات این دانشگاه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 16 و 17 دی ماه را لغو و اعلام کرد که برگزاری کلیه امتحانات لغو شده به ترتیب به 20 و 30 دی ماه در همان ساعت منتقل می‌شود.

دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز با لغو امتحانات 17 و 18 دی ماه 92، تاریخ برگزاری این امتحانات را در روزهای 27 و 28 دی ماه اعلام کرد.

همچنین دانشگاه ملایر نیز با لغو امتحانات روز دوشنبه 16 دی ماه 92 ، اعلام کرد که این امتحانات در روز سه‌شنبه اول بهمن ماه 92 دقیقاً در ساعات مقرر قبلی برگزار می‌شود.

پایگاه‌های رسمی دانشگاه‌ شیراز و دانشگاه صنعتی شیراز نیز هر چند که لغو امتحانات هفدهم دی ماه دانشجویان را اعلام کردند اما اعلام زمان برگزاری امتحانات لغو شده را به زمانی دیگر موکول کردند.

بر طبق این گزارش، معاونت آموزشی دانشگاه‏ ولیعصر (عج) رفسنجان نیز از عدم برگزاری تمامی امتحانات روز چهارشنبه 18 دی ماه خبر داده و یادآور شده که آزمون‎های لغو شده روزهای سه‎شنبه و چهارشنبه 17 و 18 دی ماه به ترتیب در روزهای سه‎شنبه و چهارشنبه اول و دوم بهمن ماه در همان ساعت برگزار خواهد شد.

کد خبر 245074
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز