همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آمارهای ارائه شده در مورد ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: دستگیری‌های حوزه اخلاقی در زمان دولت جدید ۵ درصد کاهش داشته است.

مهر نوشت: سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم سالگرد شهید احمد کاظمی که چهارشنبه در حسینیه فاطمه الزهرا (س) پادگان ولی عصر (عج) برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره آمار تعداد معتادان در کشور گفت: مسئول ارائه آمار معتادین، ستاد مبارزه با مواد مخدر است و این ستاد باید با ارزیابی میدانی و گزارش وزارت بهداشت و سازمان زندان‌ها طی یک جمع‌بندی آمار معتادین را ارائه دهد.

وی ادامه داد: اینکه هر دستگاهی بخواهد در این خصوص آمار ارائه دهد ممکن است با زاویای مختلف به آن نگاه کند.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال دیگری درباره وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی از زمان آغاز به کار دولت یازدهم گفت: آمارهایی که در 9 ماه اول سال داریم نشان می‌دهد دستگیری‌ها در حوزه اخلاقی 5 درصد کاهش داشته اگرچه در اوایل سال و در زمان انتخابات برخی تصور می‌کردند که در دولت جدید توجهی به هنجارها نمی‌شود که این طرز تلقی اشتباه بود.

وی ادامه داد: مواضع رئیس جمهور و مقامات دولتی باعث شد این تصور اصلاح شود ولی در کل و در مجموع شرایط ما از این نظر نسبت به گذشته تفاوت چندانی ندارد.

کد خبر 245192
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز