همشهری آنلاین: رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه رئیس هیات امناء دانشگاه آزاد نسبت به دو مسئله جذب اعضای هیات علمی و تعطیلی برخی از رشته‌ها دغدغه دارد، باید معاونت آموزشی دانشگاه نسبت به تشکیل شورای جذب به منظور رفع مشکلات جذب هیات علمی اقدام کند.

به گزارش پایگاه رسمی دانشگاه آزاد اسلامی، حمید میرزاده با بیان این مطلب افزود: باید سدهای بیهوده در زمینه جذب هیات علمی و توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی شکسته شود که انتظار می‌رود معاونت آموزشی دانشگاه آزاد به عنوان راهبردی‌ترین معاونت نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از برگزاری شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در اواخر بهمن ماه خبر داد و گفت: اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد برای تبیین اهداف و برنامه‌های مدیریت جدید دانشگاه و بررسی مشکلات واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور تشکیل می‌شود.

میرزاده افزود: معاونان دانشگاه باید در شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد 5 ماهه و سرفصل‌های برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت خود را اعلام کنند.

وی تاکید کرد: برنامه‌های معاونت‌های دانشگاه آزاد اسلامی باید با شاخص‌های کیفی برنامه 5 ساله و 20 ساله دانشگاه مطابقت داشته باشد.

میرزاده از معاونان دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا مهمترین مشکلات و راهکارهای رفع آن را تا قبل از برگزاری اجلاس بهمن ماه و با اخذ نظرات مسولان واحدها در استان‌ها اعلام کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید آثار تغییر مدیریت دانشگاه در طول یک سال آینده در جامعه نمایان شود، تصریح کرد: دانشگاه آزاد بدون جذب نخبگان نمی‌تواند یک دانشگاه با نشان بین‌المللی باشد.

کد خبر 246467
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز