همشهری آنلاین: سپ بلاتر با رد نگرانی‌ها برای میزبانی جام‌جهانی ۲۰۱۴ اعلام کرد برزیل مشکلی برای میزبانی جام‌جهانی ۲۰۱۴ نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام جهانی 2014 برزیل 139 روز دیگر آغاز می‌شود و 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها در 8 گروه چهار تیمی به رقابت خواهند پرداخت.

در روزهای گذشته نگرانی‌های زیادی درباره آمادگی برزیل برای میزبانی جام جهانی 2014 ابراز و حتی اعلام شد که ممکن است ورزشگاه شهر کوریتیبای برزیل به عنوان یکی از شهر‌های میزبان جام جهانی 2014 تغییر کند.

سپ بلاتر پس از دیدار با دیلما روسف، رئیس‌جمهور برزیل در زوریخ مقر فدراسیون بین‌المللی فوتبال درباره میزبانی این کشور در جام جهانی گفت: به نظر من همه مسائل میزبانی برزیل برای جام جهانی 2014 طبق برنامه پیش می‌رود و سازماندهی شده است. مهمترین موضوع اعتماد متقابل بین ما و مسئولان برزیلی است. در حال حاضر چندین ماه تا آغاز جام جهانی 2014 زمان مانده است و یک‌ سری برنامه های جزئی باید تا آغاز جام جهانی لحاظ شود. من مراحل آماده سازی چندین جام جهانی را پشت سر گذاشتم و فکر می کنم هیچ مشکلی برای جام جهانی برزیل وجود نداشته باشد. تا آغاز جام جهانی همه مسائل میزبانی حل خواهد شد. برزیل کشور فوتبالی است و قطعا تلاش خواهد کرد تا یک میزبانی زیبا و شایسته برای جام جهانی 2014 داشته باشد.

فیفا ابتدا 31 دسامبر را آخرین زمان آمادگی 12 ورزشگاه میزبان جام جهانی 2014 اعلام کرد اما در آن تاریخ فقط نیمی از ورزشگاه‌های جام جهانی آماده میزبانی جام جهانی بودند.

این هفته ژروم والک هشدار داد که ممکن است ورزشگاه شهر کوریتیبای برزیل که اولین بازی تیم ملی ایران قرار است در این ورزشگاه انجام شود به دلیل آماده نشدن از فهرست ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی حذف شود.

جام جهانی 2014 برزیل 12 ژوئن با دیدار برزیل میزبان و کرواسی آغاز می‌شود.

کد خبر 246881

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز