گروه حوادث: سرویس مدرسه زمانی که با سرعت زیادی در کمربندی قم در حرکت بود، واژگون شد و در این حادثه یکی از دانش‌آموزان جان‌باخت.

این تصادف زمانی رخ‌داد که سرویس مدرسه به سمت میدان 72تن در حرکت بود. راننده که ظاهرا برای مواجه نشدن با ترافیک صبحگاهی، مسیر کمربندی را درنظر گرفته بود با سرعت زیادی در حرکت بود که ناگهان کنترل ماشین از دستش خارج و خودروی 206 واژگون شد. دکتر محمدجواد باقری، رئیس اورژانس قم به ایسنا گفت:

حادثه در ساعت 6:47صبح در کمربندی امام علی قم، بعد از بوستان هاشمی رخ داد. وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان داد که خودروی 206بنا به دلایلی به گاردریل وسط خورده و در لبه زیرگذر متوقف شده است اما متأسفانه سرنشینان آن به پایین زیرگذر پرتاب شدند، گفت: متأسفانه دراین حادثه یک دختر حدودا 14ساله به‌علت شدت جراحات جان خودرا از دست داد و 5نفر از مصدومان دیگر این حادثه نیز به بیمارستان نکویی منتقل شدند. رئیس اورژانس 115قم با بیان اینکه حال 3 نفر از این مجروحان وخیم گزارش شده است، گفت:

سرنشینان پژو 206بیش از ظرفیت بوده به‌گونه‌ای که 6 نفر در آن نشسته بودند و بررسی اولیه نشان می‌دهد که ممکن است علت پرتاب شدن مسافران به بیرون از خودرو نبستن کمربند ایمنی باشد. باقری با بیان اینکه این سرویس مدرسه متعلق به مدرسه فرزانگان بود، گفت: این افراد به نوعی تیزهوش محسوب می‌شدند که متأسفانه یکی از آنان جان خود را از دست داد. سرهنگ همایون اسفندی، رئیس اداره تصادفات پلیس‌راه کشور نیز گفت: حادثه به‌دلیل بی‌توجهی به جلو از سوی راننده سواری پژو 206رخ داده است.

کد خبر 247099
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز