مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار منطقه ۹ تهران از آماده سازی میدان آزادی برای جشن بزرگ ملی و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در فاصله دو روز مانده به حماسه بزرگ ملت ایران ، میزبان اصلی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن آماده جشن ملی شده است.

آزادی

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9، سیدعلیرضا حسینی در خصوص آماده‌سازی معابر سطح منطقه و بکارگیری تمهیدات ویژه به مانند هرسال در راستای برگزاری باشکوه مراسم یوم الله 22 بهمن گفت: در حال حاضر میدان آزادی به عنوان سمبل آزادی ایرانیان برای این روز ملی آماده شده‌است.

وی‌ افزود: تمامی اقدامات لازم جهت برپایی هرچه باشکوه‌تر این ایام انجام شده و نصب پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران در سراسر خیابان‌های آزادی، استادمعین، بزرگراه آیت‌الله سعیدی و جناح نیز صورت گرفته است.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: در میدان آزادی نیز تدابیر ویژه‌ای جهت میزبانی از مردم همیشه در صحنه صورت گرفته و اقداماتی نظیر نصب داربست و رنگ‌آمیزی آن، آذین‌بندی تپه‌های اطراف، نصب 60 عدد طاق نصرت در مسیرهای منتهی به میدان و آذین‌بندی آن، آماده‌سازی جایگاه سخنرانی در قالب گل آرایی و آذین‌بندی و آماده‌سازی محل‌های اقامه نماز جماعت بتدریج اجرایی می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در ضلع جنوب میدان آزادی یک دستگاه سرویس بهداشتی پرتابل جانمایی شده و غرفه‌های مختلف فرهنگی نیز در طول مسیر شهروندان در نظر گرفته شده‌است.

وی با بیان‌اینکه همزمان با میزبانی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی، برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای در بخش‌های مختلف منطقه توسط نهادهای اجرایی برپا می‌شود ، افزود: علاوه بر اجرای بیش از 90 عنوان برنامه فرهنگی در دهه فجر، برای روز 22 بهمن غرفه‌های فضای سبز، بازیافت، سلامت، کودک، ورزش و جنگ نرم برپا می‌شود.

شهردار منطقه 9 از دیگر برنامه‌های اجرایی را برگزاری مسابقه‌های ویژه کودکان و نوجوانان و اجرای برنامه زنده توسط هنرمندان دانست و گفت: علاوه بر این فعالیت‌ها راهپیمایی گروه‌های مختلف مردمی مانند مدیران محله‌ها و شورایاران را با پلاکاردهای مخصوص خود نیز خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت فرهنگی و هنری منطقه با راه اندازی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی به اجرای برنامه‌های فرهنگی پرداخته و خدمات مشاوره و... ارائه می‌دهد و همچنین نمایشگاهی از عکس‌های دوران انقلاب در سرتاسر خیابان آزادی نیز نصب شده است.

وی با اشاره به تدابیر ویژه این شهرداری در روز 22 بهمن و میزبانی از خیل عظیم مردم شهیدپرور گفت: جهت اجرای باشکوه مراسم و سهولت تردد راهپیمایان در خیابان آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی و استفاده مناسب از فضای این معابر ، در بخشی از مسیر نرده‌های بی آرتی با هماهنگی کمیته برگزاری مراسم برداشته می‌شود.

شهردار منطقه 9 در پایان اظهار داشت: امیدواریم به عنوان میزبان اصلی راهپیمایی روز 22 بهمن ، لحظات خوشی برای شهروندان فراهم کرده و یادآور خاطرات شیرین پیروزی انقلاب اسلامی سال 57 باشیم.

کد خبر 248773
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز