همشهری آنلاین: وزیر نیرو گفت: افزایش بهای آب و تعرفه برق با اجرایی شدن طرح و تصمیم هیأت دولت از سال آینده اجرایی خواهد شد.

به گزارش فارس، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در بازدید از پروژه‌های آب‌رسانی و رسیدگی به مشکلات موجود منطقه اورامانات، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بحث افزایش تعرفه برق در مرحله دوم طرح هدف‌مندی یارانه‌ها، سقفی را تعیین کرده‌اند و دولت نیز در این زمینه بررسی لازم را انجام می‌دهد.

چیت‌چیان به اجرای مرحله دوم هدف‌مندی یارانه‌ها در سال 93 اشاره کرد و گفت: افزایش بهای آب و تعرفه برق با اجرایی شدن طرح و تصمیم هیئت دولت از سال آینده انجام خواهد شد.

وی به پروژه‌های متعدد وزارت نیرو در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: با تامین منابع آب جدید می‌توانیم توسعه کشاورزی در استان کرمانشاه را محقق کنیم و با افزایش اعتبارات مورد نیاز سرعت اجرای طرح‌ها را بالا می‌بریم.

بر طبق این گزارش، در این سفر استاندار کرمانشاه و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و بازدید از سدهای هیرویی و داریان، بررسی مشکل آب شرب شهرهای پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث‌باباجانی و روستاهای منطقه اورامانات و تسریع در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی به این مناطق، پروژه انتقال آب گرمسیری و رفع مشکلات تصفیه‌خانه‌ها و فاضلاب انجام گرفت.

کد خبر 250412
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز