یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست عرفان اهل بیت(ع) با حضور و سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه پنج شنبه ۱۵ اسفندماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت گروه عرفان پژوهشکده حکمت و دین پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست علمی عرفان اهل بیت(ع) پنج شنبه 15 اسفندماه با حضور و سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه در تالار معرفت دفتر قم پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می گردد.

نخستین نشست علمی عرفان اهل بیت(ع) با هدف بررسی دو رویکرد کلان عرفانی در حوزه، یک رویکردی که معتقد است عرفان موجود عرفان تلقی نمی شود و باید عرفان اهل بیت(ع) جایگزین آن شود و دو رویکردی که معتقد است عرفان موجود همان عرفان اهل بیت(ع) است برگزار خواهد شد.

در این نشست علمی که با سخنرانی آیت الله محمد حسن فاضل گلپایگانی برگزار خواهد شد، حجج اسلام و المسلمین حسن رمضانی و سید علی حسینی آملی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

دبیری علمی این نشست نیز بر عهده مدیر گروه عرفان پژوهشکده حکمت و دین پژوهی حجت الاسلام و المسلمین دکتر بهرام دلیر نقده‌ای خواهد بود.

گفتنی است این نشست علمی صبح پنج شنبه 15 اسفندماه از ساعت 10 تا 12 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان، دانش پژوهان و اصحاب رسانه، در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد. حضور در این نشست برای عموم علاقمندان آزاد است.

کد خبر 251604
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز