همشهری آنلاین: با مشخص شدن نفرات برتر رقابت‌های لیگ یک و برتر و همچنین مسابقات رنکینگ کشوری، برگزیدگان جواز حضور در اردوی تیم‌های ملی دارت مردان و زنان را به دست آوردند.

Dart

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، بر این اساس خانم‌ها "سونیا جرجانی" از گلستان، "مونس برکتی" از فارس، "طاهره یداله‌زاده" از مازندران به عنوان سه سهمیه لیگ دسته یک بانوان، "ساناز برمشوری" از فارس، قهرمان مسابقات کشوری و "نرگس حیدری" از البرز و "سارا خدادادی" از خوزستان به عنوان دو سهمیه رنکینگ کشوری و در مجموع 6 دارت انداز جواز حضور در اردوی تیم ملی دارت بانوان را کسب کردند.

اما در بخش مردان، چهار سهمیه لیگ برتر که عبارتند از "حسین اعرابی" از اصفهان، "شاهین حسینی" از فارس، "حمیدرضا مومنی" از تهران و "مهدی هوشمندان" از البرز و همچنین 4 نفر برتر مسابقات رنکینگ کشوری اعم از "محمدمهدی دهقان" از خراسان رضوی، "کامبیز حافظی" از تهران، "علیرضا شایق" از یزد و "محمد ناظریه" از سمنان و در مجموع 8 نفر سهمیه حضور در اردوی انتخابی تیم ملی را از آن خود کردند.

به نفرات مذکور، 4 نفر برتر جام برترین‌ها در بخش مردان و 3 نفر برتر بخش زنان که فروردین ماه برگزار می‌شود، اضافه خواهند شد.
گفتنی است اردوی تیم ملی دارت اواخر اردیبهشت ماه سال 93 برای شرکت در مسابقات آسیا و اقیانوسیه (آبان ماه در هنگ کنگ) آغاز می‌شود.

کد خبر 252887
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز