همشهری آنلاین: ۱۲ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس، همزمان با روز بزرگداشت شهید رونمایی شد.

دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، این کتاب ها با تلاش سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در انتشارات سوره سبز منتشر شده است.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: 10 جلد از این کتاب‌ها در قالب سلسله کتاب‌های حدیث ماندگاری منتشر شده است.

امیر کاظمی افزود: جلد نخست کتاب صید و صیاد با موضوع زندگینامه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، جلد دوم گردان شهادت، جلد سوم خواب‌های دنباله دار با موضوع زندگی و رشادت شهید یوسف حیدری، جلد چهارم قلقلک با موضوع خانواده ایثارگران و جلد پنجم قبل از سپیدی با موضوع سرهنگ رفیع غفاری شکارچی تانک است.

وی اضافه کرد: جلد ششم با عنوان آن دیگری و موضوع گروه های تدارکات در جنگ، جلد هفتم مرخصی اجباری با موضوع مین یابی و پاکسازی ، جلد هشتم با عنوان روزی از آن روزها و موضوع دسته های خمپاره انداز، جلد نهم خط قرمز با موضوع امداد و بهداشت و درمان و بالاخره دهمین جلد از سلسله کتاب‌های حدیث ماندگاری با عنوان پرواز به بی نهایت و موضوع خلبانان بالگردهای هوانیروز ارتش امروز رونمایی شد.

امیر کاظمی افزود: دو کتاب نبرد آهنگران شامل زندگی نامه و شهادت شهید بهرام رحیمی به نویسندگی حمید گله داری و عسلی با موضوع زندگی نامه یک پدر و پسر شهید قنبرزاده نیز امروز رونمایی می‌شود.

در این مراسم پس از رونمایی از این کتابها از خانواده های شهدای و ایثارگرانی که زندگی نامه شان در این کتابها ذکر شده و همچنین پدید آورندگان این آثار با حضور جانشین فرمانده نبروی زمین ارتش جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی شد.

کد خبر 253001
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز