همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از طرح تجمیع واحدهای تهران دانشگاه آزاد در پنج سایت خبر داد و گفت: این طرح بزرگ بیش از ۳۰۰ هزار متر زیربنا خواهد داشت و با منابعی غیر از شهریه دانشجویان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه رسمی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حمید میرزاده در نشست با نمایندگان تام‌الاختیار ریاست دانشگاه در هیئت‌های امنای استانی دانشگاه آزاد، با بیان اینکه در حال حاضر فقط واحد علوم و تحقیقات تهران، متمرکز و چشمگیر است، افزود: یکی از عواملی که در رتبه‌بندی دانشگاه‌های دنیا حائز اهمیت است قابلیت مراجعه زیاد، آسان و متمرکز به آن‌هاست.

وی افزود: در حال حاضر در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اگر یک دانشجو بخواهد نامه‌ای را امضا کند، باید به چندین ساختمان در چند قسمت مختلف پاسداران مراجعه کند که این مسئله زمان‌بر و سخت است و با اجرای طرح تجمیع، این مشکلات برطرف می‌شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد آغاز شده است، تصریح کرد: ساخت سایت سازمان مرکزی را در سال 92 شروع کردیم و تا چهار سال دیگر تمام می‌شود و همه ساختمان‌های سازمان مرکزی دانشگاه یکجا مستقر می‌شود. در بعد کلان هم بناست این پنج پروژه بزرگ، بعد از چهار سال به اتمام و بهره‌برداری برسد.

وی افزود: این طرح‌ها در پنج پروژه در مناطق تهران شمال، تهران جنوب، تهران غرب، تهران شرق، و سازمان مرکزی در دست اجرا قرار گرفته است.

میرزاده با تاکید بر ضرورت اجرای طرح تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در تهران، خاطرنشان کرد: نگاه من به این طرح‌ها، غیر از ضرورت اجرای آن‌ها در دانشگاه آزاد، یک نگاه ملی است. چراکه این اقدام هم برای کشور آبرو است و هم باعث صرفه‌جویی در هزینه‌هایی مانند حمل‌ونقل، ارتباطات و همین‌طور ارتقای جایگاه دانشگاه می‌شود.

کد خبر 253341
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز