همشهری آنلاین: مدیر عامل استقلال با انتقاد از اظهاراتی مبنی بر خصوصی شدن این تیم تا قبل از نوروز گفت، مطمئن باشید تاریخ بعدی خصوصی شدن این دو تیم در ۲۰ فروردین نیز محقق نخواهد شد.

فتح‌الله‌زاده

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیمش برابر الجزیره امارات و بخشودگی جریمه 20 درصد کسر قرارداد بازیکنان این تیم گفت: در بازی با الجزیره بازیکنان ما تلاش زیادی انجام دادند. در بین دو نیمه که به رختکن تیم رفتم، امیرحسین صادقی و چند بازیکن دیگر به من گفتند که الجزیره تیم بسیار خوبی است ولی ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا پیروز شویم. اگر ما این بازی را بردیم شما هم آن جریمه را ببخش و من هم گفتم باشد و اگر بازی را ببرید من آن جریمه را کنسل می‌کنم. در آن بازی بازیکنان ما با غیرت و تلاشی مضاعف بازی کردند و حریف را شکست دادند. می‌دانید که الجزیره برابر استقلال تاکنون شکست نخورده بود و کار بازیکنان ما در آن دیدار بسیار سخت بود. من به پاس تلاش و غیرت آنها، بیست درصد جریمه را بخشیدم و ان‌شاءالله روند موفقیت ما ادامه‌دار باشد.

او درباره حضورش در اردوی استقلال در اهواز اظهار کرد: به هرحال این چند روز هم گفتم کنار بازیکنان باشم تا با یک پیروزی خوب برابر فولاد خودمان را در کورس قهرمانی نگاه داریم و از نزدیک شاهد عملکرد بازیکنانمان باشم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از اینکه نتیجه دیدار تیمش و فولاد می‌تواند در قهرمانی پرسپولیس یا نفت تهران هم موثر باشد چیست، بیان کرد: بازیکنان و کادرفنی حرفه‌ای ما به این درک رسیده‌اند که ما دو بازی پیش‌رو داریم و وظیفه‌مان حکم می‌کند که پیروز شویم. باقی مسائل به معادلات و نتایج دیگران ارتباط دارد و ما باید کار خودمان را انجام دهیم. ما محکوم به پیروزی برابر فولاد هستیم تا حداقل سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که به هرحال هواداران تیمش عادت به حضور همه ساله در لیگ قهرمانان آسیا دارند، افزود: به همین دلیل هم که شده و به خاطر هواداران عزیزمان هم که شده باید تلاش کنیم تا حداقل سهمیه آسیایی سال بعد را کسب کنیم چرا که هواداران از ما انتظار دارند و ما محکوم به پیروزی در دو بازی بعدی هستیم. دوری از خانواده برای بازیکنان استقلال سخت است اما آنها متوجه هستند که کار ارزشمندی را انجام می‌دهند و می‌توانند با پیروزی در دو بازی سخت پیش‌رو، دل هواداران را شاد کنند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که تکلیف خصوصی‌سازی استقلال در نهایت به کجا رسید گفت: این سوال را باید از آنهایی که ادعا می‌کردند تا قبل از عید تیم را خصوصی می‌کنند، بپرسید. چرا گفتند که تا فلان روز اسفند تیم را خصوصی می‌کنیم تا تمرکز تیم ما بهم بریزد؟ آنها با صحبت‌هایشان ما را دچار حاشیه کردند و وقتی که قبل از عید می‌گویید تیم خصوصی می‌شود، آن بازیکنی که از ما طلب دارد دچار نگرانی می‌شود و روی کارش این نگرانی تاثیر می‌گذارد. اصلا چه لزومی داشت که این همه روی قبل از عید تاکید کنند؟ متاسفانه ما فقط حرف می‌زنیم و اهل عمل کردن نیستیم. با این حال از آقای روحانی، رئیس جمهور محترم متشکرم که با تدبیر خوبی که کردند، مانع از انتقال بدون کارشناسی این دو تیم شدند. این عاقلانه نیست که الکی تیم را خصوصی کنند و فقط تلاش‌شان این باشد که استقلال و پرسپولیس را از سرشان باز کنند.

او در پاسخ به این سوال که شنیده شده که در صورت خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، وزارت ورزش همچنان هیات مدیره این دو باشگاه را تعیین می‌کند و چقدر این صحبت صحت دارد، اظهار کرد: شما همچین آدم کم عقلی را اگر پیدا کردید که تیم را بخرد و حاضر شود جایی دیگر برایش هیات مدیره انتخاب کند، به ما هم معرفیش کنید. (باخنده)

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد تا 20 فروردین نهایتا استقلال و پرسپولیس خصوصی می‌شوند، عنوان کرد: مطمئن باشید که تا 20 فروردین هم این دو تیم خصوصی نمی‌شوند. همانطور که گفتم خوشبختانه آقای روحانی تدبیر خوبی انجام داده‌اند و چهار وزیر را برای خصوصی‌سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس مامور کرده‌اند و می‌خواهند با روشی عاقلانه و دور از هیاهو کار را جلو ببرند.

او در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم واگذاری به صورت پیمانی را بهترین راه حل برای استقلال و پرسپولیس می‌داند یا خیر به ایسنا گفت: بله، من هنوز هم اعتقاد دارم که بهتر است 5 سال این دو تیم را به صورت پیمانی به دلسوختگان، پیشکسوتان و هواداران صادق استقلال و پرسپولیس بدهند و اینگونه نتیجه بهتری حاصل می‌شود.

فتح‌الله‌زاده در پایان و در پاسخ به سوالی درباره سرقت ماشینش و وضعیت آن گفت: متاسفانه ماشین هنوز پیدا نشده است. خواستیم ماشین را بفروشیم تا پولش را بین بازیکنان پخش کنیم اما نشد. با این حال مسئولان محترم انتظامی در پی یافتن آن هستند و ان‌شا‌ءالله پیدا می‌شود. سرقت این ماشین شب عیدی حال ما را گرفت(با خنده).

کد خبر 254574
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز