شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

مرد افغان که برای اسیدپاشی مرگبار اجیر شده بود، قبل از فرار از کشور شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گفتار نیوز، 28اسفند سال گذشته کارآگاهان جنایی شهرستان کاشان در جریان مرگ مشکوک مردی در یکی از بیمارستان‌ها قرار گرفتند. مأموران با حضور در بیمارستان دریافتند که مرد جوان به نام خسرو قربانی اسیدپاشی شده است. براساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شد 3روز قبل، خسرو به‌علت اسیدپاشی به بیمارستان انتقال داده شده و به‌رغم تلاش کادر درمانی به‌علت شدت سوختگی تسلیم مرگ شده بود.

تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه مشخص شد عامل اصلی این اسیدپاشی مردی افغانی است که بلافاصله پس از اسیدپاشی از شهر خارج شده و به استان یزد رفته است.سرهنگ خالقی، رئیس پلیس آگاهی استان یزد در این‌باره گفت: حدود ساعت 3بعد از ظهر دوم فروردین امسال پلیس جنایی استان یزد در جریان یک مورد اسیدپاشی منجر به فوت در شهرستان کاشان قرار گرفت که براساس تحقیقات صورت گرفته عامل این اسیدپاشی به یزد آمده بود.

بررسی‌های ما نشان می‌داد که مرد افغان از شهر خارج نشده است. از آنجا که احتمال می‌دادیم مرد افغان قصد خارج‌شدن از کشور را دارد، ترمینال‌ها زیرنظر گرفته شد. وی ادامه می‌دهد: حدود 7ساعت پس از اعلام خبر از سوی پلیس کاشان، متهم فراری در ترمینال یزد شناسایی شد و هنگامی که قصد داشت به شهرستان سراوان برود و از آنجا از کشور خارج شود، توسط کارآگاهان جنایی استان یزد دستگیر شد.

متهم جوان که مردی افغان است در تحقیقات مدعی شد که در ازای مبلغ 600هزار تومان پول حاضر شده به مقتول اسیدپاشی کند. براساس اظهارات متهم، مقتول با فردی که دستور این اسیدپاشی را صادر کرده بود، اختلاف قدیمی داشته و به دستور او دست به اسیدپاشی زده است. از آنجا که محل حادثه در شهرستان کاشان بود، متهم در اختیار کارآگاهان شهرستان کاشان قرار گرفت.

کد خبر 254781
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز