چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۴:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: دورتموند با وجود برتری بر رئال حذف شد، چلسی شکست مقابل پاری سن ژرمن را جبران کرد.

Schurrle

سه‌شنبه شب (19 فروردین) دو دیدار از چهار دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

در یکی از این دیدارها چلسی در شهر لندن میزبان پاری سن ژرمن فرانسه بود که ستاره خود، زلاتان ابراهیموویچ را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداشت.

آبی‌های لندن که دیدار رفت را با نتیجه سه بر یک به حریف واگذار کرده بودند، در بازی برگشت با نتیجه دو بر صفر به برتری رسیده و با محاسبه گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

گل اول چلسی روی پرتاب اوت ایوانویچ توسط آندره‌آ شورله، مهاجم آلمانی این تیم در نیمه اول به ثمر رسید و در نیمه دوم و سه دقیقه مانده به پایان بازی، دمبابا گل دوم را وارد دروازه سن ژرمن کرد تا شاگردان لوران بلان از رسیدن به نیمه نهایی بازبمانند.

این سومین بار است که خوزه مورینیو به همراه چلسی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌رسد. این تیم در دو مرتبه قبلی در نیمه نهایی حذف شد و به فینال نرسید.

اما در دیگر بازی این شب بوروسیا دورتموند پذیرای رئال مادرید بود. دورتموند در این دیدار با دو گل به پیروزی رسید،‌ اما با توجه به شکست سه بر صفر در دیدار رفت در مادرید، از دور مسابقات کنار رفت. این در حالی بود که رئال در بازی برگشت یک پنالتی را هم توسط دی‌ماریا از دست داد.

گل‌های دورتموند در دقایق 24 و 37 توسط مارکو رویس وارد دروازه ایکر کاسیاس شد. رئال در این بازی کریس رونالدو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

کاسیاس-رویس

دو دیدار دیگر این مرحله نیز چهارشنبه شب (20 فروردین) انجام می‌شود که طی آن در یک دوئل تمام اسپانیایی، بارسلونا با اتلتیکو مادرید روبرو می‌شود و در ورزشگاه آلیانتس شهر مونیخ هم بایرن میزبان منچستر یونایتد می‌باشد.

کد خبر 255254
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز