همشهری آنلاین: پرویز اسماعیلی با اشاره به سخنان شنبه ۳ خرداد ماه رئیس‌جمهور در جمع خانواده شهدای فتح خرمشهر دریادداشتی نوشت: روزی تاریخ پرده از غبار افروزی‌ها کنار خواهد رفت و هویدا خواهد شد که «فرزندان انقلاب» و سربازان «دیپلماسی ظریف» با همان روحیه‌ای به مذاکره می‌روند که همت‌ها و خرازی‌ها به خط می‌زدند.

پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور در یادداشتی به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر آورده است:

«دنیا تا دنیاست، سربازانی مثل یاران امام خمینی (ره) به خود نخواهد دید. انسان‌هایی که رنج کشیدند تا مردم‌شان دلواپس چیزی نباشند. هنرمردان خدا همین است. جان باختند و تکه‌تکه شدند تا دین و عزت و ناموس هموطنان‌شان از گزند دشمن در امان بماند. کسانی که افتادند تا ما بر جا بمانیم. آنها که نه متظاهر بودند، نه فخر فروش و نه جاه‌طلب ...

امروز رئیس‌جمهور در سخنرانی خود تاکید کرد که فتح خرمشهر نباید در سال 61 باقی بماند. و به روحیه‌ای اشاره داشت که حماسه سوم خرداد را آفرید. روحیه همدلی و همراهی. گذشت و فداکاری. وحدت و تلاش. اگر این روحیه باشد، حتماً فتح خرمشهرهای جدیدی خواهیم داشت که یکی از آنها می‌تواند پیروزی ملت ایران در عرصه دیپلماسی هسته‌ای باشد. روزی تاریخ پرده از غبار افروزی‌ها کنار خواهد زد و هویدا خواهد شد که "فرزندان انقلاب" و سربازان "دیپلماسی ظریف" با همان روحیه‌ای به مذاکره می‌روند که همت‌ها و خرازی‌ها به خط می‌‎زدند. مردان جبهه، به جای اینکه از یکدیگر ایراد بگیرند، دست یکدیگر را می‌گرفتند.»

کد خبر 260463
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز