همشهری آنلاین: فرمانده «سپاه شهدا»ی آذربایجان‌غربی گفت: بیداری منطقه به برکت ازخودگذشتگی شهدا محقق شده است و ملت‌های اسلامی باید قدر این ارزش‌های انقلابی و اسلامی را که با خون شهدا به بار آمده‌اند بدانند و حافظ آن باشند.

عابدین خرم

به گزارش ایسنا، سردار عابدین خرم در مراسم بزرگداشت شهدای فصل بهار شهرستان سلماس گفت: هدایت پیامبرگونه انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری بعد از امام خمینی (ره) سبب پایداری این نظام شده است و ما نیز باید با گوش جان سپردن به اوامر رهبر انقلاب و قدم برداشتن در راه شهدا، با بصیرت، توطئه‌ها را شناسایی کرده و و در مسیر فلاح نظام گام برداریم.

خرم اظهار کرد: تاسی شهدا به مکتب امام حسین (ع) در نشان دادن مسیر استقلال و آزادی و احیای مفهوم و اصلیت این مکتب گرانقدر در قرن بیستم و هزاره سوم توسط امام خمینی (ره) با رهبری مدبرانه ایشان، سبب شد تا در برابر استکبار و جاهلیت مدرن جهان ایستادگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه جوانان ما در برابر گلوله و تانک و شرایط دفاع مقدس قرار ندارند ولی با شبیخون‌ها و تهاجمات شدید فرهنگی دشمنان در تبلیغ فرهنگ ابتذال غربی روبه رو هستند که تنها راه در امان ماندن از گزند این هجمه‌ها، آشنایی با آرمان‌های شهدا و ترویج فرهنگ شهادت است.

کد خبر 261111
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز