همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در راستای ایجاد انسجام میان نیروهای مسلح، امسال رزمایش‌های مشترکی برگزار خواهیم کرد.

احمدرضا پوردستان

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم برگزاری بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در مورد انسجام ملی، گفت: ما تمامی موفقیت‌های خود را در سایه وحدت ملی بدست آورده‌ایم و انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی به پیروزی رسیده است.

وی در ادامه افزود: در دوران جنگ هنگامی که ارتش و سپاه منسجم نبودند، موفقیتی بدست نمی‌آوردیم اما پس از آنکه ارتش و سپاه در کنار هم قرار گرفتند، به پیروزی رسیدیم. پیروزی کشور ما در صحنه‌های سیاسی و نظامی مدیون وحدت و در کنار هم قرار گرفتن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین خاطرنشان کرد: رهبری نیز بر موضوع انسجام ملی تاکید کردند. در این راستا نیروی زمینی رزمایش‌های مشترکی با سپاه در جنوب غرب و جنوب شرق کشور برگزار خواهد کرد.

پوردستان در همین راستا افزود: نیروی زمینی چهار رزمایش تخصصی هم دارد که این رزمایش‌ها عبارتند از رزمایش پهبادی، سایبری، جنگال و نیروی مخصوص.

کد خبر 261504
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha