چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: بنیانگذار جنجالی شرکت اپل که معمولا درباره همه‌چیز اظهار نظر می‌کند، می‌گوید ساعت هوشمند سامسونگ خود را پس از نیم‌روز استفاده دور انداخته‌است.

براساس گزارش NBC، استيو‌وزنياك، يكي از بنيانگذاران شركت اپل كه معمولا درباره جديد‌ترين محصولات تكنولوژي اندرويدي اظهارنظر مي‌كند، اكنون به‌سراغ ساعت هوشمند سامسونگ رفته‌است؛ محصولي كه به نظر او داشتنش لازم است،‌ اما هنوز مدل مناسبي از آن توليد نشده‌است.

وزنياك كه علاقه‌اش به محصولات اندرويدي را هرگز پنهان نكرده‌است، اين‌بار به‌سراغ ساعت هوشمند Galaxy Gear رفته‌است،‌محصولي كه نتوانست رضايت خاطر او را جلب كرده و در كمتر از 12 ساعت دوباره به فروش رسيده‌است.

وزنياك در كنفرانس خودروهاي پرنده در ميلواكي اعلام كرد اين ساعت را امتحان كرده و متوجه شده اين محصول به‌شدت نامناسب و بي‌ارزش است،‌از اين رو پس از كمتر از نيم روز آن را در eBay به‌فروش رساند. وزنياك معتقد است اين ساعت‌ها بايد از نمايشگر بزرگي برخوردار باشند تا بتوان همه‌چيز را روي مچ دست ديد، اما به گفته وي ساعت سامسونگ بسيار ناقص و ناكامل است.

يكي از اصلي‌ترين دلايل سامسونگ براي رونمايي از ساعتش، سبقت گرفتن از رقيب هميشگي‌اش، اپل بوده‌است. وزنياك مي‌گويد عينك گوگل و ساعت هوشمند سامسونگ هردو محصولاتي هستند كه چندان كاربردي نخواهند‌بود،‌دست‌كم نه‌ به آن اندازه‌اي كه بتواند توجه بازار را با خود جلب كند. اما وزنياك برخلاف ساعت هوشمند، عينك گوگل را بسيار سرگرم‌كننده توصيف كرده‌است.

کد خبر 264587

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha