همشهری آنلاین: ˈعیسی الغیثˈ یکی از اعضای مجلس شورای عربستان اذعان کرد: گروه‌های تروریستی القاعده و داعش ساخته و پرداخته عربستان است و این گروه‌ها در دامن سعودی نشو و نما یافته‌اند.

عربستان

به گزاش پایگاه خبری شبکه ˈالاتجاه، غیث در مصاحبه با خبرنگاران با حمله شدید به برخی مبلغان و روحانیان تندرو عربستانی گفت: در حال حاضر نیز برخی محافل عربستانی در حال تربیت نیروهای داعش‌اند؛ برخی مبلغان فتنه جو به دانشگاه‌ها و مدارس و ادارات دولتی و موسسات خیریه رفت وآمد کرده و بذر چنین افکار تندروانه‌ای را در دل عربستانی‌ها می کارند و باعث می‌شوند که برخی از مردم طرفدار چنین گروه‌های تروریستی‌ای شوند.

این عضو مجلس شورای عربستان این سخنان را پس از حملات انتحاری به یک مرکز دولتی سعودی در نزدیکی مرزهای یمن بر زبان آورده و این نشان می‌دهد که خود عربستانی‌ها به شدت از گسترش چنین عملیات تروریستی در خاک شان به وحشت افتاده‌اند و به همین دلیل دست به تبلیغات شدیدی علیه تروریست‌ها زده‌اند.

شاه عربستان نیز چندی پیش و با احساس خطر از بازگشت تروریست‌های سعودی از سوریه اعلام کرد که جنگیدن در کشورهای خارجی برای اتباع این کشور ممنوع است و کسانی که ثابت شود در چنین عملیاتی دست داشته‌اند به شدت مجازات می‌شوند.

کد خبر 265102

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha