همشهری آنلاین: آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به ایراد سخنرانی پرداخت.

آیت الله سید احمد خاتمی

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) همراه بود آیت ا... خاتمی اظهار داشت: بحمدا... این دانشگاه دانشگاه پویایی است و هم دانشجویان و هم مسئولین بسیار شاداب و با نشاط هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به آیه ای از قران در خصوص نعمتهای الهی گفت: همه ما غرق در نعمتهای الهی هستیم و یادنعمتهای خداوند ایجاد انگیزه می کند برای اطاعت از خداوند برای ترک گناه و برای حرکت در مسیر خداوند.

امام جمعه موقت تهران افزود: نعمت وجود رهبری دینی و ولایت فقیه باعث شد تا انقلاب ما به سرنوشت انقلاب های مصر و لیبی دچار نشود و کسانی که نسل اول انقلاب هستندو دوران سیاه پهلوی را درک نموده اندخوب قدر نعمت رهبری انقلاب را می دانند ، از 38 سال پیش که رهبریت و مرجعیت دینی اداره جامعه را بر عهده گرفت و مردم هم به دنبال این رهبری حرکت کردند روز به روز خداوند عنایات ویژه ای به این کشور ارزانی داشت.

آیت ا... خاتمی در پایان تاکید کرد: اگر کسی می خواهد جایگاه ولایت فقیه را دقیق ببیند باید نیروهای مسلح را بررسی کند که زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری و به یاری خداوند نظم و پیشرفت و تعالی در نیروهای نظامی روز به روز افزایش می یابد و امروز با افتخار می گوییم که ارتش ما ارتش اسلام است و اگر امام زمان (عج) ظهور بفرمایند یکی از کانون های یارگیری ایشان ارتش ما است.

کد خبر 266403

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha