همشهری آنلاین: رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید به جای تولی‌گری، توان مردم را بسنجند و به موسسات مردمی کمک کنند، گفت: مسئولان به جای تصدی‌گری؛ حمایت، هدایت و نظارت داشته باشند تا تشکل‌های مردم‌نهاد قرآنی دغدغه‌هایی غیر از فعالیت خود در این حوزه نداشته باشند.

به گزارش مهر، لاله افتخاری نماینده مردم تهران و رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در گردهمایی موسسات قرآنی شمیرانات و شمال تهران گفت: وظیفه اصلی ما این است که پیام دین را با روش‌های مختلف تبلیغ کرده و در جامعه نهادینه کنیم و این موسسات مردمی قرآنی هستند که بیشترین تلاش خود را در این مسیر بکار گرفتند که این عمل هم لایق تشکر و هم توجه بیشتر است.

وی با بیان اینکه اهمیت پرداختن به موضوع قرآن و سیره اهل بیت (ع) بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار داشت: ما در فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی که از مجلس هفتم راه‌اندازی شد تلاش خود را در همین زمینه بکار گرفتیم.

افتخاری تأکید کرد: البته مسئولان باید به جای تولی‌گری؛ توان مردم را بسنجند، به موسسات مردمی کمک کنند و به جای تصدی‌گری حمایت، هدایت و نظارت داشته باشند تا تشکل‌های مردم‌نهاد قرآنی دغدغه‌هایی غیر از فعالیت خود در این حوزه نداشته باشند.

وی از عملکرد این مؤسسات تشکر و در جهت رفع مشکلات آنها در فراکسیون قرآن و عترت مجلس تأکید کرد و گفت: در مسیر تبلیغ و ترویج و پژوهش، ظرفیتهای بسیاری در موسسات قرآنی است که باید از آنها به درستی استفاده شود.

کد خبر 267129

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha