همشهری آنلاین: حوزه هنری کودک و نوجوان از کلیه تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برای شرکت در نخستین نمایشگاه ملزومات مدرسه دعوت کرد.

مدرسه

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از حوزه هنری کودک و نوجوان، مهدی مقامی، معاون تجاری‌سازی حوزه هنری کودک و نوجوان با اعلام این خبر، افزود: برای عرضه مستقیم کالاهای حامل نمادهای فرهنگی بومی به خانواده‌ها، شهرداری تهران و حوزه هنری کودک و نوجوان، مجموعه نمایشگاه ها و فروشگاه هایی را در سطح شهر تهران برگزار خواهند کرد.

مقامی اعلام کرد: در این مجموعه نمایشگاه ها، نوشت‌افزار، کیف، کوله، اسباب‌بازی، اقلام تزیینی، وسایل آموزشی و کمک آموزشی، مبلمان اتاق کودک و دیگر کالاهایی که در آنها از طرح های بومی استفاده شده، به خانواده‌ها عرضه خواهد شد تا ضمن آشناسازی آنان با توانمندی‌های فعالان در این جهاد اقتصادی فرهنگی، امکان تهیه این اقلام به شکل یک جا و با بهای مناسب مهیا گردد.

معاون تجاری‌سازی حوزه هنری کودک و نوجوان گفت: از کلیه تولیدکنندگان و واردکنندگان نوشت‌افزار، اسباب‌بازی، اقلام تزیینی، مبلمان اتاق کودک، وسایل آموزشی و کمک‌آموزشی و ... که محصولات آنها، مروج نمادهای فرهنگی ایرانی اسلامی یا فاقد نمادهای فرهنگی مهاجم است، دعوت می‌شود حداکثر تا 20 مرداد با مراجعه به دبیرخانه این مجموعه نمایشگاه ها در حوزه هنری کودک و نوجوان و ثبت کالاهای خود، امکان عرضه آنها را به وجود آورند.

نشانی دبیرخانه نخستین دوره نمایشگاه و فروشگاه ملزومات مدرسه، تهران، میدان آرژانتين، خيابان شهید احمد قصير، خيابان دوازدهم غربي، شماره ٣، حوزه هنری کودک و نوجوان می‌باشد و شماره تلفن 88733713 پاسخگوی پرسش های احتمالی خواهد بود.

کد خبر 267672

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha