همشهری آنلاین سپاهان، راه‌آهن و فولاد هفته دوم لیگ برتر چهاردهم را با برد به پایان رساندند. گزارش دیدارها و نتایج روز اول هفته دوم لیگ چهاردهم را ببینید:

sepahan
  • پيروزي سپاهان

سپاهان در هفته دوم لیگ برتر با گل‌های محمدرضا خلعتبری (32) و لوسیانو پریرا (65) میزبانش گسترش فولاد تبریز را شکست داد و دومین برد خود را در لیگ برتر چهارهم به ثبت رساند.

  • تساوی بدون گل خودروسازان در اکباتان

پیکان تهران و سایپای البرز در فته دوم ليگ برتر چهاردهم در ورزشگاه شهید دستگردی اکباتان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان گل و برنده‌ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

  • شكست نفت در برابر راه آهن

علیرضا منصوریان سر مربي تیم نفت تهران پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل راه‌آهن اظهار کرد: به تیم راه آهن تبریک می‌گویم. بازی پایاپایی را انجام دادیم اما در آخر شکست خوردیم.

وی افزود: بر خلاف جریان بازی گل دریافت کردیم. در دو بازی اخیر دو گل استثنایی وارد دروازه ما شد. گلی که منوچهری به ثمر رساند، شاید آخرین بار ۱۷ سال پیش خود من چنین گلی زده بودم.

منصوریان تصریح کرد: تیم ما جوان است و برای آمادگی بهتر نیازمند زمان است. وقتی گل تساوی را زدیم نتوانستیم خوب مدیریت کنیم و بازی را نگه داریم. شاید کادر فنی هم در این زمینه مقصر باشد.

کد خبر 268049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha