سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: داوران رشته های نگارگری، خوشنویسی، طراحی و نقاشی بیست و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان معرفی شدند.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از دفتر هنرهاي تجسمي، جمشيد حقيقت شناس، معصومه مظفري و جواد نوبهار در رشته نقاشي و مهرداد خطايي، رضا افسري و احمد مرشدلو در رشته طراحي داوري بيست و يكمين جشنواره هنرهاي تجسمي را برعهده دارند.

محمدحسين عطارچيان، احمد محمدپور و صفر گالشي داوران خوشنويسي و مهرالزمان فخار زاده منفرد، محمد مرادي و عبدالله محرمي داوران نگارگري بيست و يكمين جشنواره تجسمي جوانان هستند.

بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در رشته هاي طراحي، نقاشي، ارتباط تصويري (پوستر)، حجم، كاريكاتور (كارتون، چهره)، نگارگري (نگارگري، گل و مرغ، تذهيب)،‌ خوشنويسي (نستعليق در قالب قطعه نويسي و سياه مشق)، تصوير سازي و عكاسي براي جوانان 16 تا 25 سال (متولدين اول شهريور 1369 تا اول شهريور ماه 1378) برگزار مي‌شود و هنرمندان با ثبت نام و ارسال آثار در سايت www.yafestival.ir تا اول شهريور مي‌توانند در جشنواره شركت كنند.

هر هنرمند جوان مي‌تواند حداقل 3 و حداكثر 5 اثر به سايت جشنواره ارسال كند كه پس از بررسي و ارزيابي توسط هيئت انتخاب هنرمندان منتخب براي حضور در جشنواره معرفي مي‌شوند.

بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر نیمه دوم شهریور امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

رضوان صادق زاده؛ دبير هنري اين جشنواره و ناصر اسحاقي؛ مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل دبير جشنواره است.

کد خبر 268597

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha