همشهری آنلاین: نمایشگاه تخصصی "موبایل، فیلم، عکس و صنایع وابسته" همزمان با برگزاری دومین جشنواره همراه تهران از ۲۱ تا ۲۸ شهریور ماه ۹۳ برپا می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين، نمایشگاه تخصصی "موبایل، فیلم، عکس و صنایع وابسته" که به همت جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و به منظور معرفی اپراتورهای تلفن همراه و ارائه دهندگان خدمات و امکانات ارتباطی جدید، برند های گوشی تلفن های همراه، گجت‌ها، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های جانبی حوزه عکس و تصویربرداری با تلفن همراه، سرویس‌های اشتراک گذاری و ... شکل می‌گیرد به مدت 8 روز از 21 شهریور و در ساعت های 16 تا 21 برپا می‌شود و عموم علاقه مندان و شرکت کنندگان در جشنواره می‌توانند از آن بازدید کنند.

جشنواره فیلم و عکس همراه تهران نمایش فیلم های برگزیده جشنواره، گالری عکس‌های برتر، برپایی میزگرد های تخصصی و میان رشته ای با موضوعات موبایل، ارتباطات نسل سوم و موضوعات فرهنگی و هنری در این حوزه را همزمان با این نمایشگاه برگزار خواهد کرد.

عموم شرکت ها و موسسات مرتبط با این حوزه می‌توانند تا 31 شهریورماه جاری از طریق شماره تلفن 24843 داخلی 1080 برای ثبت نام و رزرو غرفه اقدام کنند.

اطلاعات کاملتر در این زمینه در سایت جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به نشانی www.tfpf.mobi درج شده است.

کد خبر 268925

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha