همشهری آنلاین: محمدرضا آقانیا و کرامت عبدولی صاحب مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک نوجوانان در نانجینگ چین شدند.

wrestling

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي،‌ در وزن 50 كيلوگرم محمدرضا آقانيا در دور اول دورين كوجو كاري از مولداوي را شكست داد و در دور دوم مقابل جبار نجف‌اف از آذربايجان با نتيجه 1 بر 3 مغلوب شد. آقانيا در دور سوم اگور بي تي كين از تركيه را با نتيجه 4 بر 1 شكست داد و راهي ديدار رده‌بندي شد. وي براي كسب مدال برنز مقابل حسام بوناصري از الجزاير با نتيجه 7 بر 0 به برتري دست يافت و به مقام سوم رسيد.

در وزن 58 كيلوگرم نيز كرامت عبدولي در دور اول متيو دونس از نيوزيلند را با نتيجه 4 بر 0 مغلوب كرد و در دور بعد مقابل ارسلان زوباي روف از روسيه با نتيجه 0 بر 4 شكست خورد. عبدولي در دور سوم مقابل يرينبيك كارمانالي از قزاقستان با نتيجه 3 بر 1 به برتري دست يافت و راهي ديدار رده‌بندي شد. وي در اين ديدار مقابل آگوستين دي استري باتس از آر‍ژانتين با نتيجه 4 بر 2 به برتري دست يافت و صاحب گردن‌آويز برنز شد.

در حالي كه پيش از اين وزن‌كشي رقابت‌ها به صورت جدول فيلا اعلام شده بود،‌ مسئولين برگزاري صبح روز مسابقات به يك باره اعلام كردند كه اين رقابت‌ها به صورت جدول نورديك انجام مي‌شود، به صورتي كه هشت كشتي‌گير در دو گروه به صورت دوره‌اي به مصاف هم رفتند تا نفرات برتر هر گروه تكليف قهرمان اين وزن‌ها را مشخص كنند.

 

کد خبر 270052

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha