همشهری آنلاین: سومین دوره رقابت‌های سرکل کبدی باشگاه‌های کشور، انتخابی تیم ملی، گرامیداشت هفته دولت با قهرمانی تیم شهرداری تبریز در تهران به پایان رسید.

سرکل کبدی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، سومین دوره مسابقات سرکل کبدی باشگاه‌های کشور از روز 5 شهریور ماه در مجموعه ورزشی تختی تهران به مدت 3 روز برگزار شد که در نهایت تیم شهرداری تبریز موفق شد با شکست تیم قدرتمند خراسان رضوی عنوان قهرمانی این دوره را به خود اختصاص دهد.

در مرحله نیمه نهایی 4 تیم تهران، ثامن‌الحجج کرمانشاه، شهرداری تبریز و خراسان رضوی حضور داشتند که در این مرحله به صورت هم‌زمان تیم تهران، میزبان رقابت‌ها به مصاف خراسان رضوی رفت و در نهایت این تیم مشهدي بود که با حساب 40 بر 32 برنده این دیدار جذاب و دیدنی شده و به فینال مسابقات راه پیدا کرد.

در دیگر دیدار این مرحله دو تیم مدعی شهرداری تبریز و ثامن الحجج کرمانشاه با هم روبرو شدند که این دیدار زيبا و مهيج هم با حساب 35 بر 30 به سود شهرداري تبريز به اتمام رسید.

در دیدار فینال که عصر روز گذشته جمعه (7 شهريور) در زمین شماره 4 مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد، دو تیم خراسان رضوی و شهرداری تبریز برای بار دوم در این رقابت‌ها مقابل هم قرار گرفتند که بازی با شروع خوب تیم خراسان رضوی همراه شد که این برتری تا دقایق پایانی نیز ادامه پیدا کرد، اما در نهایت این بازیکنان پرتلاش و باانگیزه شهرداری تبریز بودند که امتیازات لازم را به دست آوردند و در پایان موفق شدند با نتیجه 42 بر 40 مقابل حریف سنتی خود به پیروزی برسند تا جام قهرمانی همانند سال گذشته در تبریز باقی بماند.

دو تیم تهران و ثامن‌الحجج کرمانشاه نیز به عنوان سوم مشترک مسابقات دست یافتند.

کد خبر 270530

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha