همشهری آنلاین: در پایان دومین دوره مسابقات گرندپری که به میزبانی قزاقستان برگزار شد؛ تیم تکواندوی کشورمان موفق به کسب ۳ مدال از ۴ وزن المپیکی شد.

Takewondo Logo

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، دومین دوره مسابقات گرندپري در سال 2014 كه از صبح روز جمعه (7 شهريورماه) در سالن "ساري آركا" آستانه قزاقستان آغاز شده بود، روز يكشنبه (9 شهريور) با كسب 3 مدال رنگارنگ توسط نمايندگان كشورمان به پايان رسيد.

اين پيكارها در كلاس G4 برگزار و 206 تكواندوكار رنكينگ‌دار المپیکی از 50 کشور، برای افزايش امتيازات خود در راستای كسب سهميه المپيك 2016 برزيل به مدت 3 روز مبارزاتشان را پیگیری كردند كه مهدي خدابخشي در وزن 80- كيلوگرم (وزن سوم المپيك) طلايي شد، فرزان عاشورزاده در وزن 58- كيلوگرم (وزن اول المپيك) به مدال نقره دست يافت و بهنام اسبقي در وزن 68- كيلوگرم (وزن دوم المپيك) به مدال برنز رسيد.

3 مدال تيم تكواندوي ايران در اين رقابت‌ها در حالي به دست آمد كه این مسابقات در 4 وزن المپیکی برگزار شد و تكواندوكاران كشورمان توانستند در 3 وزن بر روي سكوي توزيع مدال قرار بگيرند.

در اين رقابت‌ها كه نفرات اول تا 31 رنکینگ المپيكي مجاز به حضور بودند، به نفرات اول 40 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک و 5 هزار دلار جایزه نقدی اهدا شد، نفر دوم 24 امتیاز و 3 هزار دلار و نفرات سوم هم 14.4 امتیاز و هزار دلار جایزه دريافت كردند.

سجاد مرداني و عليرضا نصرآزاداني نيز در راند طلايي نتيجه را به حريفانشان واگذار كردند و از كسب مدال در اين مسابقات بازماندند.

بيژن مقانلو (سرمربي)، مهدي بي باك و مهرداد يوسفي (مربي) هدايت تيم 5 نفره كشورمان را در اين رقابت‌ها برعهده داشتند.

 

کد خبر 270632

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha