معاون اداری و اجرایی شورای شهر تهران گفت: معاونت اداری و اجرایی شورای شهر تهران در یک‌سال اول دوره چهارم شورا رسالت سنگینی بر عهده داشت زیرا تعداد اعضای شورای شهر از ۱۵نفر به ۳۱نفر و همچنین به تبع تعداد کمیسیون‌ها، کارشناسان و مشاورین افزایش یافته بود.

ولی‌الله شجاع‌پوریان

به گفته ولي‌الله شجاع‌پوريان، فعاليت اعضاي شورا در شوراي شهر در بستري انجام مي‌گرفت كه مقدمات اين امر بايد توسط حوزه معاونت اداري و اجرايي شناسايي، برنامه‌ريزي و تدوين مي‌شد. اين عضو شوراي شهر تهران از اينكه در اين راه اعضاي شورا اين معاونت را ياري كرده‌اند ابراز رضايت كرد و افزود: با همدلي و همكاري كاركنان محترم نيز شاهد اقدامات و دستاوردهاي ارزنده و چشمگيري در طول يك سال اخير بوده‌ايم.

شجاع‌پوريان كه عضو كميسيون نظارت و حقوقي شوراي شهر تهران است عنوان كرد كه علاوه بر جذب مشاورين و كارشناسان متخصص براي كميسيون‌ها و كميته‌هاي مختلف شورا، زمينه براي فعاليت آنها نيز فراهم شد و فضاي فيزيكي، خدمات موردنياز، امكانات و تجهيزات اداري و انفورماتيكي مطلوب در اختيار دفاتر اعضا، كميسيون‌ها، كميته‌ها و ادارات مختلف شورا قرار گرفت. به گفته وي، در اين بين صحن جلسات علني و غيرعلني شورا نيز تقويت شده و تغييراتي در دكوراسيون و تجهيزات ايجاد شد.

وي گفت: «از جمله اين موارد مي‌توان به اجراي سيستم مكانيزه راي‌گيري و نوبت‌دهي، نصب گيت‌هاي ورود و خروج هوشمند اعضا، ايجاد جايگاه خبرنگاران و مواردي از اين دست اشاره كرد. افزايش پهناي باند و سرعت اينترنت نيز در دستور كار معاونت قرار گرفت و اينترنت پرسرعت بي‌سيم در طبقات مختلف شورا راه‌اندازي شد.» به گفته شجاع‌پوريان در دوره چهارم تلاش شد ساختار اداري و پرسنلي شورا آسيب‌شناسي و اصلاح شده و ادارات مختلف شورا نيز تقويت و تجهيز شوند، همچنين در بخش اداري، پرونده كاركنان شورا به روزرساني شد.

اينطور كه وي اعلام كرد نيروهاي اداري متخصص براساس اصل شايسته‌سالاري جذب شدند، در ضمن گروه شغلي كاركنان ارتقا يافت و دوره‌هاي آموزشي مختلف براي توانمندسازي كارشناسان، مشاورين و پرسنل شورا برگزار شد. وي سپس به اقدامات مربوط به حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات اشاره كرد و درخصوص آن گفت: «تجهيزات الكترونيك از قبيل يارانه، لپ‌تاپ، دستگاه چهاركاره و... خريداري شد، تغييراتي در نحوه دسترسي به اينترنت صورت گرفت و خدمات نرم افزاري و سخت‌افزاري رشد چند‌برابري پيدا كرد.» شجاع‌پوريان اظهار اميدواري كرد كه اين معاونت با تداوم اين خدمات و برنامه‌‌ها سهمي هرچند كوچك در حل و رفع مشكلات و معضلات كلانشهر تهران داشته باشد.

کد خبر 272893

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha