همشهری آنلاین: تیم روئینگ چهار نفره سبک وزن دختران ایران موفق شد به مدال برنز بازی‌های آسیایی دست یابد. سه عنوان چهارم نیز در روئینگ به دست آمد.

Iran Ruing Team

به گزارش سايت رسمي کمیته ملی المپیک، سولماز عباسی، حمیرا برزگر، نازنین ملایی و مهسا جاور پارونان ایران بودند که مدال برنز را بر گردن آویختند.

چهار دختر ایرانی زمان 7 دقیقه و 37 ثانیه و 42 صدم ثانیه را ثبت کردند. مدال‌های طلا و نقره هم به چین و ویتنام رسید.

این اولین مدال قایقرانی ایران در بازی‌های آسیایی است.

همچنين فینال مسابقات روئینگ سبک وزن با حضور 6 شرکت‌کننده برگزار شد که عاقل حبیبیان در حالی که رقابت بسیار نزدیکی با ملی‌پوش هند برای مدال برنز داشت، در رده چهارم قرار گرفت.

آرتیوم کودریاشوف از ازبکستان، دوشیانت از هند، لی هاک بئوم از کره جنوبی، لوک کوان هوی از هنگ کنگ، پاک چول هون از کره شمالی و عاقل حبیبیان از ایران شرکت‌کنندگانی بودند که به ترتیب در خطوط یک تا شش قرار داشتند که در نهایت مدال‌های طلا، نقره و برنز به ترتیب به هنگ کنگ، کره جنوبی و هند رسید.

تیم ۴ نفره روئینگ آقایان کشورمان نيز در فینال روئینگ تیمی موفق به کسب مدال نشد. تیم ایران متشکل از سیاوش سعیدی، خشایار عباس‌آبادی، مسعود فتحی و صابر نادری زمان ۶ دقیقه و ۴۲ ثانیه و ۷۰ صدم ثانیه را ثبت کرد و پس از چین، کره‌جنوبی و قزاقستان به مقام چهارم رسید.

در فینال روئینگ تک نفره بانوان، نازنین رحمانی هم به مقام چهارم رسید. وی زمان ۹ دقیقه و ۳۴ ثانیه را به ثبت رساند.

ورزشکاران کره‌ای، هنگ کنگی و ویتنامی اول، دوم و سوم شدند.

کد خبر 272923

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha