همشهری آنلاین: حسن رحیمی و مصطفی حسین‌خانی از دور رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی اینچئون کنار رفتند.

M.Hosseynkhani

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی كه چند روز قبل در رقابت‌هاي جهاني ازبكستان شركت و صاحب مدال برنز شده بود، در يك فاصله بسيار كوتاه راهي بازي‌هاي آسيايي شد كه در دور اول مقابل نماينده قرقیزستان با اقتدار و با نتيجه 10 بر 0 به برتري دست يافت و در دور دوم مقابل نماينده كره جنوبي با ناداوري با نتيجه صفر بر يك شكست خورد و با توجه به مغلوب شدن حريف كره‌اي مقابل كالي‌يف قزاق، رحيمي از دور رقابت‌ها كنار رفت. در اين وزن رسول كالي‌يف از قزاقستان و جونگ هاگ جين از كره شمالي فيناليست شدند.

در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین‌خانی كه با مصدوميت از ناحيه زانو مواجه بود و در رقابت‌هاي جهاني هم از دور مسابقات كنار رفته بود، در نخستین دیدار مقابل نماينده قزاقستان با نتيجه 5 بر 1 به برتري دست يافت و در دور بعد نماينده ژاپن در حالي كه تا دقايق پاياني پيش بود با نتيجه 3 بر 3 مغلوب شد و از دور رقابت‌ها كنار رفت. در اين وزن اوه مان هوو از كره جنوبي و عبدالرحمن‌اف از ازبكستان فيناليست شدند.

رقابت‌های پنج وزن دیگر روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می‌شود. رضا يزداني در وزن 97 كيلوگرم يكشنبه و مسعود اسماعيل‌پور در وزن 61 كيلوگرم،‌ عزت‌اله اكبري در وزن 74 كيلوگرم، ميثم مصطفي جوكار در وزن 86 كيلوگرم و پرويز هادي در وزن 125 كيلوگرم دوشنبه به مصاف رقباي خود مي‌روند.

 

کد خبر 273186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha