یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲
۰ نفر

شاخص کل بورس تهران در مبادلات ۵۸ واحد کاهش یافت و به ۷۱ هزارو ۶۴۳ واحد رسید.

بورس
  • مبادله 82 ميليارد تومان سهام در بورس

سهامداران بورس تهران ديروز 339ميليون سهم به ارزش 82ميليارد تومان در بورس دادوستد كردند كه از اين ميزان 24ميليون و 488هزار سهم به مبادلات سهام زامياد اختصاص يافت.

  • مبادله 22ميليون سهم در تالار مجازي

22ميليون و 660هزار سهم به ارزش 78هزارو112ميليون ريال در تالار مجازي بورس دادوستد شد. تالار مجازي بورس ايران سامانه‌اي است كه معاملات بازار سهام را شبيه‌سازي‌ مي‌كند.

  • عرضه مرغ منجمد به‌زودي در بورس كالا

مرغ منجمد شركت پيشگامان نصر زنجان در بورس كالاي ايران پذيرش شد. به گزارش همشهري، منوچهر ميرزايي مدير پذيرش و بازاريابي بورس كالاي ايران با اعلام اين خبر گفت: مرغ منجمد شركت مذكور در 6 مهرماه در تالار محصولات كشاورزي پذيرفته شده است و به‌زودي عرضه مي‌شود.

ميرزايي با تأكيد بر اينكه بورس كالاي ايران از عرضه همه فرآورده‌هاي دامي و طيور در اين بورس استقبال مي‌كند، اعلام كرد: بسترها و زيرساخت‌هاي مناسب براي دادوستد فرآورده‌هاي دامي و طيور در بازار اصلي و بازار فرعي فراهم است و عرضه‌كنندگان و خريداران اين محصولات مي‌توانند در يك بستر شفاف، منطقي و رقابتي محصولاتشان را معامله كنند. مدير پذيرش و بازاريابي بورس كالاي ايران توضيح داد: درصورت توسعه و رونق معاملات فرآورده‌هاي دامي و طيور در بورس كالا مي‌توانيم شاهد رشد كيفيت و ايجاد رقابت در بازار آن باشيم.

کد خبر 273362

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha