همشهری‌آنلاین: نماینده مردم نطنز، قمصر و با درود در مجلس شورای اسلامی گفت: از رقم ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی بودجه کشور، بالغ بر ۱۶۵ هزار میلیارد تومان آن در بخش اداری پرداخت می‌شود.

محمد فیروزی نماینده نطنز و قمصر

به گزارش اعظم السادات مسعودی علوی خبرنگار همشهري در كاشان، محمد فیروزی با اشاره به اینکه، این رویه اقتصادی و مقرون به صرفه نیست افزود: باتوجه به سیاست کشور مبنی برکوچک سازی دولت، ضروریست نگرش جامعه جویای کار برای اشتغال درسیستم دولتی اصلاح شود.

محمد فیروزی در آیین سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در جمع زوج‌های جوان در سالن اجتماعات شهرداری قمصر سخن می‌گفت افزود: اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی خانواده‌های ایرانی است و با توجه به آمار بالای فارغ التحصیلان دانشگاه، نگرانی خانواده‌ها در این باره به حق بوده‌، اما نیازمند برنامه‌ریزی درست و شایسته است.

وی با اشاره به اینکه در دیگر کشورها علاقه‌مندی جوانان برای ورود به سیستم اداری و دولتی بسیار پایین است گفت: متاسفانه در کشور ما با فارغ الحصیل شدن دانشجو توقع حضور در کارهای اداری و ورود به سیستم دولتی بسیار بالاست که ضروری است با برنامه ریزی درست،این نگرش اصلاح شود و شایسته است اشتیاق کار برای مشاغل آزاد و تخصصی در کشور فرهنگ سازی شود.

نماینده مردم نطنز ،قمصرو بادرود ، در مجلس شورای اسلامی خطاب به زوج‌های جوان حاضر در مراسم گفت: آنچه مردم ایران را پایدار نگهداشته ، بواسطه صفا و صمیمیت موجود در خانواده‌هاست.

وی افزود: این بدان معنی نیست که هیچ مشکلی وجود ندارد بلکه صبر و تحمل در برابر مشکلات خصیصه مردم مسلمان و با فرهنگ ایران زمین است.

محمد فیروزی، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تفاوت‌های فرهنگی ایران و غرب از زوج‌های جوان خواست در برابر فرهنگ القایی غرب مقاومت نموده و زندگی را خود را بر محور صداقت، ساده زیستی، دانایی و خرد برپا کنند.

کد خبر 273876

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha