همشهری آنلاین: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مجموعه خدماتی که از مردم در سال گذشته دریافت کرده‌ایم در کل کشور ۳۵ میلیارد تومان بوده است که ۱۴ یا ۱۵ میلیارد تومان آن در آموزش و پرورش جمع‌آوری شده است.

کمیته

به گزارش فارس، حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز در مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها که در دبیرستان دخترانه دوره اول خواجه عبدالله انصاری منطقه 4 برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته مجموعه خدماتی را که از مردم دریافت کرده‌ایم در کل کشور 35 میلیارد تومان بوده است که امسال فکر می‌کنیم بیشتر باشد.

وی ادامه داد: حدود 14 یا 15 میلیارد تومان از 35 میلیارد تومان در آموزش و پرورش جمع‌آوری شد و توسط خود آموزش و پرورش بین خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

انواری افزود: در پایگاه‌های بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز برنامه‌ریزی شده است تا کمک‌ها بین نیازمندان حوزه‌های شهری و روستایی و بیشتر در مناطق محروم توزیع شود تا بتوانند از محبت مردمی بهره‌مند شوند.

وی گفت: فردا در پایگاه‌های بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) و 23 هزار مسجد که برای دریافت کمک‌ها تشکیل شده‌اند، جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود و همچنین در روز جمعه پایگاه‌های نماز جمعه سراسر کشور اقدام به جمع‌آوری کمک‌ها می‌کنند و در مسابقات ورزشی و پیاده‌روی عمومی که اجتماعات مردمی است برای این امر مقدس استفاده می‌کنیم.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص کمک‌ها و اینکه آیا این کمک‌ها صرفاً به دانش‌آموزان تعلق دارد، گفت: قطعا کمک به خانواده است البته با رویکرد دانش‌آموز در داخل خانواده و بیشتر کمک‌هایی است که نیازهای دانش‌آموزان آنها را تأمین می‌کند و صرف وسایل تحصیل و پوشاک آنها می‌شود.

کد خبر 274293

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha