دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: بورس‌های آسیایی در روز دوشنبه ۲۱ مهر نوسان داشتند. گزارش شبکه تلویزیونی بلومبرگ در این باره را می‌خوانیم:

شاخص سهام نیکی در بورس توکیو با هفتاد و دو صدم درصد کاهش معادل یکصد و بیست و شش ممیز چهل و نه صدم واحد کاهش به پانزده هزار و دویست و سی و یک ممیز شصت و سه صدم رسید.

شاخص سهام هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ با هفتاد صدم درصد افزایش معادل یکصد و نود و چهار ممیز شصت و شش صدم افزایش به رقم بیست و سه هزار و یکصد و هفتاد و شش ممیز سی و دو صدم واحد رسید.

بورس استرالیا وضعی همانند هنگ کنگ داشت بطوریکه شاخص سهام اس اند پی دویست در بورس سیدنی با یک ممیز بیست و نه صدم درصد افزایش معادل چهل و هشت ممیز سی و دو صدم واحد افزایش به پنج هزار و یکصد و پنجاه و دو ممیز بیست و سه صدم واحد رسید.

شاخص سهام شانگهای کامپوزیت با یک ممیز پنجاه و نه صدم درصد کاهش معادل سی و هشت ممیز بیست و دو صدم واحد کاهش به دو هزار و چهارصد و پنجاه ممیز سی و چهار صدم واحد رسید.

شاخص سهام کاسپی در بورس کره جنوبی با یک ممیز بیست و دو صدم درصد افزایش معادل نود و چهار ممیز سی و هشت صدم واحد به یک هزار و نهصد و سی و دو ممیز بیست و نه صدم واحد رسید.

کد خبر 274681

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha