سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین وضعیت جوی و پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوای کشور را برای سه روز آینده تشریح کرد.

باران

به گزارش ايسنا، احدوظیفه در اين باره افزود: از اواخر وقت امروز با ورود یک سامانه بارشی در برخی مناطق مرزهای غربی کشور ابرناکی و بارش باران شروع می‌شود. روزچهارشنبه در غرب، جنوب غرب، بخش هایی از شمال غرب، نواحی مرکزی و دامنه‌های غربی و مرکزی البرز ابرناکی، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: ابرناکی و بارش روز پنج شنبه نیز در مناطق ذکر شده ادامه خواهد داشت و از اواخر وقت روز جمعه در نیمه غربی کشور از مقدار ابرها کاسته می شود و گستره بارش‌ها به شمال شرق کشور نیز می رسد و این بارش‌ها از چهارشنبه تا جمعه در استانهای غربی کشور و دامنه‌های مرکزی زاگرس شدید خواهد بود.

به گفته وی، طی دو روز آینده افزایش دما در سواحل دریای خزر و استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه به وضع هوای تهران نیز اشاره کرد و گفت: بر این اساس، آسمان تهران در روز چهارشنبه نیمه ابری دربعدازظهر ابری و بارش پراکنده و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 14و 22 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز پنجشنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری دربعدازظهر ابری و درپاره ای نقاط بارش پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز به 14و22 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کد خبر 274782

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha